17 timmar!!

Hur i hela fridens namn kan man sova 17 timmar??
Igår la jag Jacob kl 19.00 och så vaknade han kl 05.00 ochd et tyckte jag va lite väl tidigt att stiga upp så jag gjorde som jag brukade när han vaknar för tidigt så jag gick in och vände på honoom och klappade om honoom lite sen gick jag och la maj igen och hoppades på att han skulle sova iallafall 1 eller 2 timmar till, så han fick ingen välling heller för då brukar han sova ännu längre... Men sen när jag vaknade nästa gång och tittade på klockan då va den halv 12!!!! ojojoj tänkte jag, var är Jacob va min första tanke! Gick in till honom och ser att han sover som goast på magen (första gången som han tagit sig över på magen) så jag smög ut igen och började greja med frukosten till oss, först till maj som jag åt sen gjorde jag iordningen Jacobs gröt och så gick jag in och väckte honom försiktigt och då va klockan strax över 12 aå alltså 17 timmar sov han...
Men det måste bero på värmen och så har han väl inte rikigt tagit igen sig från Norge då han inte sov så bra...
Så min prins har varit vaken 6 timmar idag bara...
Undra hur länge han sover imorgon?

Igår va Tess, Ken och Emma hos maj och vi spelade kort - Rummy! Trevligt va det iallafall fast jag vann inte, kom näst sist men men så är det ibland.. Sen spelade vi ett annat spel som vi lärde oss i Turkiet som också är rätt kul, väldigt enkelt men kul... Där förlorade jag och Ken också hehe... Bra vi är hahaha!!!

Jag är så besviken på vissa personer i min omgivning...

puss puss

Kommentarer
Postat av: Mari

Trygg gosse som sover gott! Går fortf in och läser din blogg ibland. Du är en enastående mamma och Jacob så söt!! Ha en bra dag! PS Sovit lika länge idag?:)

2008-06-09 @ 12:13:01
Postat av: Anonym

usch låter inget vidare att vara besviken på vissa i din omgivning hoppas de löser sej. Har med lite besvikna runt mig :( kramar

2008-06-15 @ 10:28:07
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0