Utan data - igen =/

Ja då fick man lov att känna på att ha en dator i hemmet - roligt så länge det varade..
Datorn fick snällt följa med syrrans blivande man för dom är i stort behov av dator nu när dom har massa saker att planera inför bröllopet och så fungerar inte deras dator så bra och då det inte är min dator så hade jag inte mycket att säga ifrån om.. Men det gör inte så mycket för jag kan ju gå ner till lillebror när jag vill för här finns alltid en dator ledig.. Bara det att det är lättare uppe hos maj för då kan jag sitta lite emallanåt även om Jacob är vaken.
Men men så är det - kanske jag kan komma igång och städa lite innan jag lägger maj ??

I morgon kommer mamma - trevligt =)
Då ska hon ta med sig en flyttlåda som jag ska byga ett litet hus till Jacob med.
Då Jacob inte greppar om saker och har svårt för att ta saker som han vill ta så är det bra med ett litet hus =)
Och jag vet ju inte hur Jacob kommer att gilla det alls så därför kör jag den billiga varianten innan jag köper något ordentligt till honom istället - Dom har ett speciellt hus hab som man kan låna om man vill men detta går minst lika bra och som sagt det är bara för att se hur pass Jacob kommer att gilla det..
Det som ska vara bra för Jacob med det huset är att när han ligger där så ska det vara lätt att komma åt sakerna och förhoppningsvis så ska han försöka ta sakerna i huset. Och så ska det vara mycket ljus och glitter så att det lockar hans intresse - och saker som låter när han rör vid det...
Men det får bli nästa veckas projekt =)

Längtar tills på fredag då jag ska hämta Jacobs vagn =) va roligt!
Och så har jag satt in en annons på blocket nu så får vi se om hans andra vagn blir såld men det tror jag inte ska vara några problem men man vet aldrig.
Jag har ju inga egna bilder på vagnen så jag fick låna på Trilles hemsida och då vet man ju akdrig va köparna tror, dom kanske tror att det är lurendrej eller att vagnen ser så förjävlig ut att jag inte vill lägga ut billder på den - hmm ja man vet aldrig...
Men blir den inte såld så får jag ta och låna en kamera av någon och fota den så att dom ser att det är mina egna bilder.
Det löser sig alltid =)
Måste tvätta kåpan på vagnen bara för nu när vi va i Norge så fick vi aldrig en påse till vagnen så den blev lite skitig och så syns det så tydligt på vit men det kommer att försvinna för det har gått bort det mesta redan utan att jag själv försökt..
Jag kommer i vilket fall som helst att sakna vagnen - jag gillade den skarpt men jag måste se till så att Jacob sitter bra och har rätt stöd så jag hade inget val där - Jacob går ju i första hand...

På fredag ska jag in och se om jag kan hitta en klänning till bröllopet. Skönt för min syster har inga stora krav precis, det enda är att det inte får vara en kort kort och se ut som en strandklänning haha men vem skulle ta på sig det som tärna? Inte jag iallafall...
Jag ska hitta en enkel klänning.

Hade ju beställt en klänning och skor till festen på lördag och jag fick hem det idag =)
Klänningen va helt okej - inte som jag tänkt mej men den funkar bra.
Skorna därimot va inte som jag trott så dom skickar jag tillbaka.
Ska kolla efter andra på fredag men hittar jag inga så blir det vanlig flippisar.

Nej nu ska jag tragga med Madde på msn..

Ha det gott!

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

du kommer inte sakna den andra vagnen när du väl börjat köra den andra;) kramisar påer

2008-07-01 @ 22:38:05
Postat av: Beate

Off, det är kjedelig å inte ha data i hus!

Du må ju ta et bilde på Jacob och huset:) Så fina bilder på han och hesten:)

Jag tror du kommer att få selge vognen lett, den är ju jättesnygg!! Hadde jag haft bebis, så skulla jag kjöpt den;) hehe

2008-07-02 @ 00:11:41
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0