Solen skiner idag också =D

Idag kommer min mamma men jag vet inte när ??
Hon dyker väl upp när man minst anar det =)

Och så kommer Yessica&Naemi =D -ska bli såå roligt!!
Ska prata om våra planer =)
Jag hoppas hon har fått svar så hon har något bra att berätta =D

Fick några bilder från Linn som jag tog på min lille älskling när vi va i Danmark.





Nu ska jag upp till mitt igen och fixa undan det lilla som är kvar - går snabbt =)

Hoppas ni alla får en trevlig onsdag för det SKA jag ha =D

puss puss

Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

Jeg bare elsker det øverste bildet på jacob!;)

2008-07-02 @ 11:43:08
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0