Röntgen

Usch så tidigt =( fick ställa klockan och har precis duschat..
Men men vi ska in sjukhuset jag och Jacob, Jacob ska röntga bäcken 08.50 så vi ska ta bussen som går 07.53.
Det blir nog att jag vår väcka lillkillen strax innan vi går så får han ha mat när vi kommer fram för det finns inte en chans att han tar det så här tidigt...
Sen efter röntgen så blir det en liten snabbshopping inne i stan, måste köpa en sak till möhippan bara och sen bär det av till Danmark och där stannar vi några dagar.. Sjukt gött att jag slipper asa all pckning med maj + bilbarnstol för det tog mamma och pappa med sig när dom körde hem igår så jag har bara vagnen och Jacob att tänka på denna gången =)


Jag är såå fruktansvärt dålig på att göra saker som jag säger att jag ska göra som tex packning! Ja eller hur att jag packade något igår NA!!
Fast å andra sidan så mådde jag inte något vidare bra igår, huvudvärken ville aldrig släppa och sen började jag må ille och började svettas så det va lite obehagligt. Hjälpte inte med panodil heller så vettefan om det va vanlig skallebank eller om det va migrän? Tycker jag haft lite konstigare skallebank dom sista gångerna så det skulle inte alls förvånna maj - skoj! usch tvi blää på det... 
Så jag ska nog inte skylla på min prinsepär att det va han som orsakat det med sitt gnällande igår utan det bara kom av sig själv så förlåt älskade lilla underbara Jacob =) mamma älskar dig!

Nu ska jag bre 2 mackor till maj och börja packa ner lite i vagnen som behövs under resans gång..

Jag kommer hem igen på onsdag så det blir ett litet uppehåll =)

Hoppas att alla får en fin början på veckan!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

hej linda, jag ville bara kika inom och ge dig mitt lösenord till bloggen då jag låser den ikväll så alla nyfikna suckers kan känna sig snopna ;)

hoppas du har det bra i denmark ;)kram

2008-07-28 @ 22:21:15
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Miian

Hoppas röntgen gick bra!

Hoppas även ni har det bra i Danmark!

massor me kramar

2008-07-28 @ 23:12:10
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0