måndag, tisdag & onsdag

Måndag:

Röntgen av bäcken på Jacob, det gick bra.. Snabbt, inte ens 5 minuter tog det..
Sen gick vi till stationen och tog tåget till Helsingborg för vi skulle till mina föräldrar.
Vi hade det trevligt, min lillebror kom också fast sent - vid 21 tror jag att det va. Då va det dags för lite grillning, sent men riktigt gott va det.. Sen gick männen in till min nästkusin och spelade poker och jag och mamma satte igång med att sy klänningen till bröllopet haha ja det gick som det gick..
Vid 02 gav vi upp, hade lyckats få ihop överdelen men inte bra =/

Tisdag:

Jacob vaknade redan 6! Blää inte kul, alla andra sov som stockar så vi kunde inte göra så mycket men sen när klockan blev 8  så gick vi ut i trädgården och gungade och lekte en del..
Jacob ville knappt äta något på hela dagen men det måste ha varit pga värmen för så här mycket har det aldrig varit.. Drygt när han inte vill äta och speciellt när man vet att han måste äta... Men men jag tror jag fick i honom en halv burk mat och en flaska välling på hela dagen..
Vid 6 så stack vi ner till stranden för lite kvällspicknick - jätte mysigt =)
Mamma hade lagat massa plockmat och fixat till goda frukter som vi smaskade i oss.. Fick köra hem vid halv 8 för lillkillen ville inte vara där.
Jacob har badat för första gången i havet men morfar, fattar inte hur dom kunde för det va kallt usch men det gick bra med Jacob iallafall =)
Sen när vi kom hem så försökte mamma med klänningen igen och denna gången gick det lite bättre men inte helt och hållet som vi ville..
Gick och la maj vid tolv för jag ville få sova ifall Jacob vaknade vid 6 igen...

Onsdag:

Jacob vaknade vid 8 =) skönt! Men det kändes att jag fått lite för mycket sömn, sleten va jag men det gick över snabbt!
I och med att Jacob inte ville äta så speciellt bra dagen innan så bestämde jag maj för att vara inne det mesta av dagen med honom istället och idag har jag fått i honom en flaska näring och en hel burkmat och förhoppningsvis så fick mamma i honom en flaska välling innan säng så det va lite bättre iallafall..
Hela dagen har mamma typ suttit vid symaskinen och nu har vi äntligen fått kläm på hur det ska vara.. Nu sitter den jättebra på brösten och fallet ligger bra i klänning, nackdelen är att vi missförstod varandra i början så tyget räckte inte till helt så vi  måste köpa mer och så får vi fortsätta på måndag men det är ingen fara nu för nu vet hon hur det ska göras =)
Vi åkte från Danmark kl 7 på kvällen och va hemma kl 22..


Imorgon så ska vi in till ABK och skriva på papperna så jag hoppas att allt går som det ska, måste in på försäkringskassan och få intyg på att jag har inkomst ifrån dom, nackdelen är att mitt vårdbidrag inte kommit igång än.. Men jag har mammapennngen därifrån.. Och i värsta fall så har vi min lillebror som går i borgen för oss om det inte skulle räcka till så det ska inte gå fel... Men det skulle bara vara det med min tur att det går åt helvete!
Men det får vi se imorgon =)
Det ska inte vara några problem

Nu är klockan rätt mycket och jag måste gå och lägga maj så att jag orkar upp imorgon...
Måste lämna in ett skriftligt uppsägning på min lägenhet imorgon *får inte glömma*

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

jo visst måste de äta.. men man förstår dem i denna värme :S du vet casper som har så stor aptit han äter knappt.. inte mathilda heller.--

2008-07-31 @ 09:53:38
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0