Mamma

Snart kommer min mamma och då ska vi ut och äta - mysigt..
Blir lite sent bara men det gör inget.

Det har inte hänt så mycket idag
Beach handbollen började idag och när jag höll på att greja här hemma så kom det en ambulans i ilfart och tjutande ner till stranden - usch och så vet man att det bara är små barn där nere idag, undra vad som hänt?

Gud vad jag älskar Jacobs nya duschstol helt underbar är den!!
Skulle kunna duscha Jacob 10 gånger om dagen hahaha...

Nu ska jag upp och byta om för mamma kommer nog snart!

puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

Vilken sorts dusch stol har du fått? Ta foto o lägg upp. Jag har haft två olika dem va skit :( kramis

2008-07-13 @ 22:46:03
Postat av: madde

ja mathilda gled ner i den ja .. ja nog olika jacob spänner väl sej mer än att vara slapp som mathilda eller? Ja oboy funkar kanon minsann skönt att man kunde va t hjälp ;) kramius

2008-07-13 @ 23:07:52
Postat av: madde

vi har ingen alls :( dem de har passar inte för oss tyvär hon glider ner i alla osv. =(

2008-07-14 @ 15:59:52

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0