Lördag

Detta är nog första lördagen på väldigt väldigt länge som jag har något att göra fast att jag är hemma..
Men det är bara roligt =D
Mamma och Pappa är och hälsar på och ska stanna tills imorgon.
Jacob har jag precis lagt och disken fixade jag undan precis innan.. Så nu tänkte jag ta en liten blogg och sen förbereda för maten. Tänkte bjuda spaghetti och köttfärssås och en god sallad till det.. mumms!!
Ceccan kommer också hit ikväll för hon skulle testa en sak som jag ska ha på möhippan och hon är ju i storlek som min syster så det blir perfekta provdockan hehe.. Så jag slängde iväg ett mess till henne med och frågade om jag fick bjuda på mat och det ville hon gärna ha =)
Så då blir vi fullt runt köksbordet iallafall... Trevligt..

Sjukt gött, nu har jag pratat med pappa och han tyckte att vi skulle köra hela lastet den 10 augusti så ja då blir det till att packa snabbt =) spännande spännande...
Skönt att komma på plats i så god tid för då slipper man att stress-städa som värsta token...
Men jag ska försöka ha städat till någon dag innan utflytt så att Tess och Ken kan flytta in sina saker med innan dom ska vara ute ur deras - jag håller tummarna på att ni blir av med er nuvarande så fort som möjligt...

Nej nu har jag inte så mycket tid till att sitta här för nu ska jag börja med maten =)
Har förvisso gott om tid men jag tänkte plocka undan lite också..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

åååå då flyttar ni ju snart:D

2008-07-26 @ 19:35:11
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

Ser såvidt at tannen begynner å stikke frem, men har ikke kommet helt ennå..=)

va bra at du fikk leiligheten da!=D

2008-07-27 @ 12:05:53
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Amilia

cool design du har

2008-07-27 @ 16:13:08
URL: http://miilliisens.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0