Lekplatsen =)

Goo morrron goo morron!!

Vaknade av att Villiam väckte maj tjugo över 7, lite förvånnad att Jacob inte vaknat än för dom senaste dagarna har han vaknat 6 halv 7 tiden..
Direkt när vi vaknade så villehan ha frukost och vad jag kan minnas så har han aldrig velat äta direkt på morgon men jaja tänkte jag så vi gick upp och gjorde lite frukost till oss och precis när jag va färdig med Villiams macka så ville han inte ha längre ??? Knäppis... Nej då skulle han titta på Pippi så han fick faktiskt ta med sig maten in till tvn hehe är man hos moster så är man =)
Men han åt inget där heller för han va helt inne i pippi.. Så varje gång jag gick förbi så sa jag till honom att han skulle ta en bit och så gjorde  han det...
Jacob vaknade när vi gjorde vid vår frukost så han fick ligga en liten stund i sitt babygym, tills jag ätit upp sen va det dags för vårt morgon mys =)
Men sen tyckte Villiam att det va dags att gå till lekplatsen så det va bara till att klä på oss och börja gå, fick ta med maj Jacobs frukostflaska då han inte vill ha direkt på morgonen så han fick det på lekplatsen.
Sen gungade vi massor, först i den stora men jag tror inte riktigt att Villiam gillade den för efter 10 sekunder så skulle han upp igen... Men sen hela tiden tjatade han om att Villiam mamma pappa och "issas" ska gunga på den stora så antar att det inte va roligt att ha Jacob som sällskap hehe...
Sen gungade vi på dom andra gungorna och det va verkligen uppskattat från båda två =) Jacob formligen tjöt av glädje haha.. Han tyckte verkligen att det va super kul =)
Nu ligger båda i sängen och tittar på pippi och jag tänkte försöka få i Villiam något att äta - typ kräm med banan i kanske? Tror han kan gilla det...
Jag ska verkligen försöka att få Villiam till att vila samtidigt som Jacob så kanske jag också kan få blunda lite =) Älskar att få vila någon gång då och då...

Nu måste jag packa in matvarorna som vi handlat..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Sofie

Sv: jag vet inte om jag redan svarat på detta men gör det igen i sådanafall. Jag har Swedbank och internetbank, jag loggade inte på min internet bank och på förstasidan ska det stå "kort på kort" någonstans där klickar man in sig och sedan följer man lätta instruktioner. Kortet kostar 100:-

2008-07-20 @ 22:29:38
URL: http://sofieb.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0