Lägenheten...

va hur fiiin som helst =)
På måndag får vi svar..
Där hade varit 2 andra som tittat på den men hon som bodde där nu trodde inte att dom skulle ta den för dom  tyckte att den va för dyr.. Och imorgon skulle det komma en till och titta men tydligen skulle hon gjort det innan också men då ringt återbud så hon verkade inte heller för intresserad..
Och vi är på fjärde plats i kön så det ser lite ljust ut iallafall =D
Men samtidigt vill jag inte hoppas på för mycket... men jag hoppas hoppas hoppas ändå =)
Fan va skönt om  vi får den =)
Egentligen är det inflyttning redan den 1/8 men den kom ut förra veckan så dom måste ju låta oss få någon mer månad på oss så att vi kan bli av med lägenheten innan ju.. Jag hoppas det iallafall för annars blir det 3 dyra månader för oss usch.. Och då kommer vi verkligen inte ha råd att resa utomlands detta året =/ tråkigt men huvudsaken att vi får en större lägenhet..
Fast jag tror inte att det blir så svårt att få min lägenhet uthyrd faktiskt men man vet aldrig...

Så nu hoppas jag att alla mina läsare håller tummarna på att vi får lägenheten =D

Imorgon ska jag ut till min syster i Yngsjö för mamma är där och då ska vi börja så smått på min klänning som jag ska ha på bröllopet... Jag hoppas att det blir bra =)

Annars har dagen varit lugn här hemma, Jacob har inte velat äta så bra idag bara men så kan det ju va ibland. Blir säkert bättre imorgon..


Kommentarer
Postat av: madde

hoppas ni får den vore kul o bo närmare:D

2008-07-17 @ 20:37:09
Postat av: Miian

Åh hoppas hoppas,var det i Hammar?var i Hammar?

då kan vi ta den där dejten när som helst året ut ;)

GÖTT :)

Plus att jag kan hämta dej och söteJacob om vi ska åka iväg på utflykter ;)

Spännande!!!!

Lovar jag ska baka muffins eller annat till dej om vi ska fika nån dag!!!

KRAAAM

2008-07-17 @ 21:23:32
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Miian

Spännande!!!!!!!!!

Där är supermysigt i det området,så där hade ni mått bra,spec eftersom ni är så mycket på HAB och dyligt,bara att ta cykeln ;)....ja å nära till söder:)

Kram

2008-07-17 @ 21:36:18
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja hittar inte dig på min msn.. adda maj haha [email protected]

2008-07-17 @ 21:40:44
Postat av: Beate

Desverre så har det ikke ordnet seg, men tusen takk for varme ord!:)

Håper virkelig at du får leiligheten, krysser fingrene for deg:)

Kram, kram, kram

2008-07-19 @ 10:22:32
URL: http://mrsbea.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0