Kontrakt!

Nu har vi varit inne i stan hos ABK för att få godkännande av vår inkomst.
Vi lämnade alla uppgifter sen fick vi åka därifrån och så skulle dom höra av sig senare på dagen. Och om det va så att vi blev godkända så skulle vi komma dit imorgon kl 9 på morgonen.
Vi åkte till Siba (tror jag) för lillebror skulle handla lite och när vi va där så ringde dom igen och bad oss komma dit för att skriva kontrakt whiii!!! Helt underbart så nu är det verkligen vår lägenhet så nu måste jag sätta igång och packa för nästa helg igen flyttar vi =) Den 10 augusti... Vi får nycklarna imorgon =)
Detta känns helt jävla underbart att få flytta till något så mycket bättre och större och så bor vi nästan grannar med sjukhuset och det bästa vi bor grannar med Hab =) Slippa ta dessa bussar - skönt!
Och så håller min kusin på att bygga ett hus i Hammarslund och det ska också li så roligt att komma nära hennes lilla familj så att man kan träffas lite oftare =) Visst Åhus och Kristianstad är inte så långt ifrån varandra men det blir aldrig att man tar sig i kragen för att åka in och hälsa på fast att man ändå är inne i stan hur ofta som helst.. Men det ska det bli andra bullar av =)

Jacob skulle vara i Danmark nu tills efter helgen men pappa behövdes ute i Lillehem för att arbeta med bröllopet så dom kommer i morgon igen, men dom ska vara i Yngsjö för jag har lite att stå i med.

Nu ska jag hem till Tess en runda sen ska jag hem och fixa lite..

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

oxo kommer du närmare oss juh :D

2008-07-31 @ 19:19:42
URL: http://madickeen.webblogg.se/
Postat av: Tess

men längre ifrån mig ;(

2008-08-01 @ 01:00:05
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Josefine & Sigge

Vi tycker d ska bli jätte mysigt att ni flyttar till hammar!! Håller me, inte ofta man tar sig i kragen!Men nu får d bli ändring på d!! Läste förresten om möhippan, låter som du gjort ett grymt jobb!!! kramis

2008-08-03 @ 09:56:29
Postat av: Anonym

hej ""

va kul att du har fått en lägen het som passar bra efter era behov vilken otrolig lättnad , riktigt glad för eran skull .

2008-08-04 @ 15:59:24
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0