Kiviks marknad..

Ja det blev en låååång dag idag för lillkillen men han har varit så otroligt snäll och lugn hella dagen. Vi åkte hemifrån strax efter ett och kom hem halv nio!! Jacob brukar lägga sig klockan 6 eller senast 7!!
Nej han har verkligen varit hur lugn som helst.. Försökte att få honom till att sova lite men det va lönlöst pga alla ljud som fanns där så varje gång jag kicka in under "skynket" så låg han bara där så snällt och tittade och LYSSNADE haha..

Det blev en hel del handlande faktiskt, 1000:- fattigare - usch!
Men men jag handlade inte något onödigt iallafall =)
Till Jacob handlade jag några t-tröjor, 2 svarta som det stog "BRUD MAGNET" och "SKÅNING - det högsta man kan bli"  och en annan som gick i grönt - som han antagligen ska ha på bröllopet, vi får se... och 2 örngott - en där det va en döskalle på och en som det stog "här sover en prins"
Till maj köpte jag körsbär, gräddmandel, en sak som man ha att klia sig i huvdet med som ska motverka migrän - skön satan!, en whiteboard-tavla som man sätter på kylskåpet där jag kan skriva alla möten och läkarbesök som jag har med Jacob och 3 boxer i neon färger haha

Efter denna dagen så är jag såå trött så att det finns inte!
Kommer att sova riktigt gött =)
Imorgon blir det Kristianstad och hem till Madde med familj och hälsa på =)
På torsdag ska vi åka och titta på en lägenhet i hammar - hoppas att vi får den =) hoppas att den är fin, men det tror jag...

God natt!

puss puss


Kommentarer
Postat av: Emma

håller tummarna för att ni får lägenheten i hammar :)

kram

2008-07-15 @ 22:45:11
URL: http://mindottervera.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0