Inte bara jag som är trött!

Nej lilleman är trött idag..
Han vilade mellan 10-12 och då brukar han inte vila mer...
Men nu ligger han och sover igen, gick inte at ha honomuppe för det va bara gnäll gnäll gnäll och inget passade så då blir det säng och det tog inte många minuter innan han sov..
Nu har han sovit i en halvtimme så det blir spännande och se hur länge han sover.. Men senast fyra måste han upp för annars får jag inte honom i säng i vanlig tid - fast å andra sidan så gör det inget om han är uppe en timme längre än vanligt..

Nu har jag fått Jacobs ruffknuffs stol såld - skönt
Lönt att köpa en stol för 1295:- och sen aldrig använda den..
Men så kom jag på att min syster gillade sin stol som hon också köpte samtidigt och nu när dom fått en liten till så köpte dom den mer än gärna..
Men så kollade jag va priset låg på nu och den låg 995:- - Tradigt!!
Men men så är det.. Så syrran får köpa den för 900:- Tjänar dom lite på iallafall för det va rätt mycket i frakt har jag för maj också...
Till er som inte vet vad en ruffknuff är så ser den ut så här - Kan användas från ca 6 månader och så länge man vill i princip. Bara till att flytta sittsen och fotstödet




Vad händer idag då?
Jag ska hämta ett paket från Ellos.
Sen ska jag städa ikväll - måste!! Så kass på sånt =/


Idag har varit kanonväder alltså  =) men hur mycket har jag varit ute egentligen? Hämtat posten...
Nej måste fan passa på när det är fint väder för ett tu tre så är det borta igen =/

Nej om jag skulle vila en liten stund på soffan innan vackraste vaknar..

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0