Hur smart får man bli??

Här har det varit bestämt ett tag att vi ska hem till Madde och hälsa på..
Och så nu när jag lagt Jacob så hade jag inget att göra så jag delar på vagnen och slänger allt som ska tvättas i maskinen!! Hur ska jag nu ta mej till stan? Jag bär inte på Jacob för det gör jag tillräckligt hemma...
Nej så jag fick tyvärr skicka ett återbud till Madde =(
Smart jag är va?

Ska ut och äta hos min syster kl 17 ikväll så mamma hämtar maj vid halv 5.
Sen måste jag hem igen, Jacob ska ju lägga sig vid 18 och så kommer flickorna vid 19.. Mamma kommer också att få vara med men jag litar på att hon inte skvallrar för någon om vad vi ska göra.

Madde svarade precis och det gjorde absolut inget för Casper hade feber så man kan väl säga att jag hade tur i oturen där haha...
Vi ska träffas nästa vecka istället, när jag kommit hem från Danmark igen.. Gå en runda på stan och titta på allt folk =)

Ha det gott!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Emma

åh vad tråkigt :(

Jag såg fram emot det, men vi kanske kan ta en tur på stan med barnen en kväll ?

Dom tofflorna har veras farfar köpt i spanien, det är strl 21 i dom =)

kram

2008-07-03 @ 12:56:53
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: Linn og Richard

tack så mycket!=)

2008-07-04 @ 18:22:55
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0