Hej hej!

Ja ett tag sen man skrev!
Har varit i Danmark och hämtat hem lillkillen =)
Men när jag kom till Danmark så mötes jag av en liten sjukling...
Inte så farligt, lite hostig och lite lite förkyld. Så det har vi stått ut med.
Men tråkigt att behöva ställa in sina planer man har bara =/ Vill ju inte riskera att han smittar någon annan eller blir sämre själv ju.
Men det är nästan helt borta nu - skönt! Jag har en toppen kille =D

Så vi kom hem i tisdags sen har vi bara varit hemma nästan - en liten promenad blev det igår hem till Ceccan för att se hur hon hade det i sin nya lya - jätte fint ju =)
Ikväll ska jag och ett gäng ner till till strandbaren och äta räkfrossa - gott!! Blir säkert ett glas vin eller två hihi =)

Nu ska jag upp och fixa lite..


puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0