Hammar-bor =)

Vi fick lägenheten!!!
Han förre oss tackade nej eller så fick han kanske inte hyra vad vet jag =P Men vi fick den - super bra!!
Nu längtar jag tills vi kommit till rätta =)
Vi kan ju flytta redan den förste augusti om vi vill men jag har en hel del att göra från nu fram tills i mitten på augusti så jag har sagt att senast den förste september ska min lägenhet stå tom och vara städad och vi ska ha så gott som det kommit på plats i den nya fina lägenheten =)
Ahh jag längtar så mycket nu...
Så nu är det bara till att börja packa och så, måste få hem en massa flyttlådor så att jag kan börja packa...
Längtar längtar längtar till tusen =D

Nu är vi iallafall hemma, blev sent! Jacob kom först i säng kl 21.30 så jag hoppas att han sover länge imorgon.. Men jag får allt ställa klockan för vi ska hem till Katta/Tilda/Tuva och så ska Madde&Mathilda också dit så det blir ju bara kanon bra =)

Men nu måste jag upp och få i mig lite i min mage för den bara skriker! Lite kräm hade inte varit helt fel...

Puss puss

Kommentarer
Postat av: madde

Ååå jag blev så glad över smset du sände till mig :D Jippi ! Jag längtar med sjukt mkt minsann haha

2008-07-24 @ 18:59:04
URL: http://madickeen.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0