God morgon

"Morgondag har guld i mun"
Vilken härlig morgon säger jag bara =)
Idag händer lite mer...
Nu på fm så kommer Katta med Tilda&Tuva och vi gå ner och äta lite glass på glassbåten sen ska vi till lekplatsen så att dom små får gunga av sig lite =)
Måste bara ringa mamma så att inte dom dycker upp när jag inte är hemma, tänkte att dom kunde komma strax efter middag istället..

Ja det blev mycket packat igår (säger vi ;))
Njjaaa inte riktigt.. Får la ta det ikväll hehe..
Fastnade vid datorn helt enkelt...

Håller på med att fixa ihop ett tal till min älskade lillasyster men shit va svårt det är..
Inte svårt att veta vad jag kan säga för det finns det massa av men av formelera om det så att det låter bra..
Och tiden springer bara iväg..
Och hur jag ska kunna framföra det har jag inte den blekaste aning om??? Svimma ja!!

Nu ska jag mysa med den underbaraste jag vet =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: SagoElin

Hej!



Tack så hemskt mycket för tipsen om litens mage!! Skall genast testa när hon vaknar! Tycker så synd om henne..Man blir ju så maktlös när det blir såhär!

Och jaa, hon är så liiten och söt att man bara vill äta upp henne :) Men det var din Jacob med måste jag säga :)

Ha en fin helg det som är kvar av den!

//Elin

2008-07-26 @ 10:16:27
URL: http://sagoelin.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0