dammdammdadamm

Sofie&Henrik har gift sig!!

Vilken kväll! Vilken fest!
God mat! God dricka ;)
Härligt folk
Och vilket brudpar!!!

Det va en helt fantastisk kväll dom bjöd på =)
Träffade många fina flickor från förr, sen man gick i gymnasiet och hängde inne i stan haha =)
Och några bloggerskor - som en liten bloggträff hehe

Det började med att när vi kom dit så va det lite tävlingar.
Gick man runt i lag och hade tävlingar, bland annat "rebus-pilkastning-kubb-frågor om paret m.m m.m"
Sen fick vi mingla runt. Drack lite bål och öl.
Sen va det dags för maten - jätte god mat. drack man lite vin till maten och så kom det lite snapsar och lite sång =)
Efter ett tag så hade dom en presentation av gästerna som va där med hjälp av ett bildspel.
Sen pratade dom om Sofies och Henriks tid tillsammans - hur dom träffades och så.
Sen sista bilden dom visade, det va deras dopbild men så stod det Bröllopsdag 080705 ???what???
Och innan man fattade vad som hände så kom låten "dammdammdadamm"
Och ut kommer prästen med gitarr och Sofie och Henrik ombyta till bröllop =)
Det va ju en sommarfest så Sofie hade valt en kort vit kjol och ett jätte fint vitt linne och Henrik hade svarta finbyxor och en vit skjorta - dom va sååå fina!! Helt perfekta =)
Så nu heter hon Sofie Holm hihi =)
Vilken överraskning om man säger så va?
Sen va det dags att gratulera brudparet och få kramas lite - fälla några tårar
Sen blev det jordgubbar och glass och kaffe och så kom snackset in lite senare.
Och festen fortsatte - Det va en helt underbar dag =) (vi hade tur med regnet för det kom precis när vi satt i tältet för att äta)
Klockan ett kom en bil och hämtade brudparet - inte skulle dom sova hemma på deras första natt som gifta ;)
Sen blev vi också hämtade strax därefter.
Hela kvällen mådde jag perfekt men sen när jag kom in i bilen så började jag inse att det blivit lite för mycket dricka för min del - upps...
Men det blir väl så när man går runt och snackar hela tiden och håller igång och sen när man sätter sig i en bil så kommer det så snälla Marie fick stanna på vägen för ja det gick inte att hålla emot om man säger så ;)
Sen mådde jag bra igen =)
Och idag mår jag kanonbra - underbart skönt att slippa vara bakfull

Några bilder har jag tyvärr inte men ni som läser miians blogg kan ju titta in där för där finns massa bilder =)

Idag blir det en hemma dag - behöver göra vid Jacobs rum så lika bra att göra det när han inte är hemma ju.

Ha det bra!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej sötnos!

tack för sällskapet under festen,du är bara för go ;)

Hoppas det går bra att hämta Jacob idag och hoppas vi ses snart!

ha de så bra.många kramaR!

2008-07-07 @ 09:45:22
Postat av: Linn og Richard

ja Emily og Jacob er virkelig like!=) sett på gamle bilder av Jacob på bloggen din og de er like søte begge 2=)

2008-07-09 @ 23:08:14
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: Miian

Hihi visst var det jag =)

Hur e det?allt bra hoppas jag!

kram

2008-07-10 @ 15:01:08
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0