Dagens händelser

Jacob vaknade halv 8 idag - helt okej
Vi mös lite och låg i sängen till 9, slumrade lite emellanåt och det gjorde nog allt Jacob med.
Idag har vi haft besök av Yessica och Naemi - jätte trevligt. Naemi är så duktig, sitter helt utan stöd och tar sig fram själv men inte krypa utan  hon drar sig fram. Hon skulle klappa på Jacob hela tiden men så försiktig hon va.
Dom kommer att bli bästa polare sen hehe =) Naemi kommer att bli en riktig liten tuffing..
Yessica hade fortfarande inte fått något svar men vi slutar inte hoppas på det bästa för det - dom har säkert semester  så det är säkert därför det tar lite tid..

Sen skulle ju mamma min komma på besök men hon skulle hämta Villiam på dagis och lämna honom hos systern min men istället för det så följde syster och Elias med hit så det va uppskattat =D
Så mysigt att få ha Villiam hos sig ibland - när han är snäll ;) och det va han såklart idag.
Och så har vi lille Elias som är helt underbar =)
Det är så roligt att få se saker som man inte fått se hos Jacob än. Han är så mycket mer med och skrattar så mycket mer, ibland räker det med att man bara tittar på honom hehe.
Jacob är mer sån att man måste kasta upp honom i luften eller snurra runt eller så ska man killa honom riktigt mycket och helst skaka hela kroppen - knäppis! Och så har det varit alltid.. Det enda som fick Jacob tyst när han va liten liten jo det va att låta honom hänga över min arm och snurra i halv cirklar fram och tillbaka..
Medans här med Elias så räckte minsann att ha honom i knät och skumpa lite och sjunga en liten truddelutt sen va han igång med sitt skratt - Sötis då!

Nu har jag skickat med massa saker till min syster som ska upp på hennes vind. Bla alla Jacobs kläder från 0-12 månader och babygymmet som aldrig kom till användning och så fick dom tillbaka deras gåstol - tur va väl att jag lånade deras för det va minsan inte mycket han använt den inte...
Imorgon så tar vi dit vaggan och ruffknuff stolen, stolen har jag nästan precis plockat isär för det va lite för stor. Men nu ska det få plats. Skönt att det börjar försvinna massa saker här hemifrån =) så att man kan samla på sig mer skit hehe..

Imorgon ska jag in till Madde och hälsa på - Blir nog att vi stannar hemma och leker med barnen bara men det är ju mysigt det med =)
Sen på kvällen kommer förhoppningsvis resten av möhippa-gänget. Skönt när det väl är över... Men jag har sagt det att dom som inte kommer får inga fler chanser utan då får dom instruktionerna över sms - roligt...
Emma vet jag att hon kommer senare för hon är på middag med sin bror för han har fyllt år.

Vi får se vilka som kommer ;)

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0