Barnvakt!

Ja idag har jag snällt fått ställa upp och passa Jacobs kusin Villiam men det gör jag så gärna för så mycket som dom har ställt upp för maj så kan jag inte göra mindre...
Det enda jag begär egentligen är planering och det missade tyvärr syster.. Gillar inte när hon ringer dagen innan och ber om barnvakt, känns som om jag har duktigt tillräckligt i mitt liv så när dom ber om barnvakt så vill jag veta det ett par dagar innan.. Men det löste sig ändå..
Allt har gått bra iallafall, Mötte upp Villiam och resten av familjen vid bussen för vi skulle ha syskonvagnen så att vi kan hitta på lite imorgon. Gick sen till kvantum och handlade lite till kvällsmat och gotte till tvn ikväll =D
Villiam skulle egentligen hjälpa till med kvällsmaten men han fastnade framför Pippi Långstrump så jag fick göra det själv. Det är ju lördag så ja valde att göra minipizzor till busungen och det gillades verkligen hehe.. Åt hela 2 pizzor (tekakor) gjorde han - duktigt =)
Och nu tittar vi på Pippi igen och äter godis =) men det börjar ta slut nu..

Imorgon ska vi gå till lekplatsen och gunga och busa lite..
Men nu verkar det som om Villiam tröttnat på Pippi så jag får hitta på något annat nu =)

puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0