ajaj mitt huvud

Min älskade son har sett till att jag fått ont i huvudet nu ikväll usch...
Gnällspik AB..
Men så är det ibland. Har kollat ifall det är någon tand på G men inte det...
Nu ligger han i sin säng och det låter faktiskt som om han somnar direkt ikväll. Har varit lite si och så med det dom sista kvällarna men jag är benhård på att inte ta upp honom så han har somnat om igen. Förutom om han skulle bli helt hysterisk så självklart tar jag upp honom...


Tänkte fixa till med gårdagens rester till maj och sen ska jag faktiskt börja packa =D Jobbigt men samtidigt såå roligt!!

puss puss

Kommentarer
Postat av: Miian

OJ vad jag missat massor!

GRATTIS till lägenheten!

ser fram emot många höstfikor sen =)

Kraaaam...hoppas du mår bra och att skallebanken e borta :)

2008-07-27 @ 21:06:26
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0