Måndagen den 28 januari 2008

Jacob sover nästan och Emma lagar lite lyxmat till oss (",)

Hon bjuder på spagetti och järpar med bearnaisesås och gott rödvin till även kallat cider med skogsbärssmak.. och det kommer att smaka bra..

Till efterrätt blir det vaniljglass med oboypulver (",) inte det nyttigaste precis men gott i alla fall och det ska det ju vara...

Känner maj lite krasslig =/ tråkigt...

Kände maj lite dålig i gårkväll också så jag la maj redan 11 på kvällen, hade sådan frossa så jag fick sova med mitt tjocka duntäcke (vilket jag knappt kan i vanliga fall, ligger mestadels utan täcka) och min riktigt tjocka filt och den är verkligen tjock och väger en hel del...

Sen vaknade jag vid 01.00 och hade fått upp värmen igen så jag kunde sova som vanligt...

Jacob va så snäll i morse så han roade sig själv i sin vagga så mamma kunde sova ut (",)

Och sen har jag mått bra idag förutom att nu på kvällen kommer det tillbaka.. Så jag hoppas verkligen inte att Jacob blir sjuk =/

Men han verkar vara immun mot att bli sjuk, bara varit lite förkyld fast att han träffats på folk som haft halsfluss och influensa och massa förkylningar så jag ska bara vara glad att han inte blir sjuk så lätt (men jag ska väl inte säga för mycket!)

Nej nu är jag hungrig!!!

Yees maten är färdig (",)

Sen blir det film, vilken vet jag inte än...


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0