Fortsättning Onsdagen den 23 januari 2008

Alanya Alanya Alanya!!!
image114 image113image112image111image110image109

Off va jag längtar! Något kopiöst mycket alltså...

Och det enda man gör är att prata om Alanya resan hela tiden, så fort man prata med Tess eller Emma så kommer man in på Alanya (",) och visst är det kul! Jag ÄLSKAR att prata om Alanya, drömma om Alanya, fantisera om Alanya, längtar efter Alanya och bäst av allt att njuta av Alanya, att bara få vara där får maj att må så jävla bra och jag bara längtar tills jag kan ta med Jacob (",) Jag älskar landet, jag älskar stranden, jag älskar livet, jag älskar hamnen, jag älskar mina vänner, jag älskar restaurangerna, jag älskar maten den underbart goda maten! Och jag ÄLSKAR utelivet! Shiit ja! James Dean, Zapfhan, Bistro Bellman, Robin Hood, Murphy's, Havanna Club, Summer Garden you name it!!!

Om exakt 4 månader så är vi där flickor!!! Och det kommer att bli såå jävla roligt!!

 

Snart är det fredag och då är det party party som gäller whii

Yessica som ska ha både inflyttningsfest och 20:årsfest har precis fått en liten Kicka, eller ja lite mer än en månad sen, lilla Naemi och hon är såå underbart söt denna lilla flicka..

Det va likadant för maj, jag hade min 25:årsfest lite mer än en månad efter att Jacob föddes och det gick bra, jobbig att hålla på och pumpa en massa efteråt bara och som tur va så hade jag såå fruktansvärt mycket mjölk från neonatal som va nedfruset så jag behövde aldrig ge honom ersättning fast amningen fick jag ändå sluta med när han va 2 månader pga. stora sår runt bröstvårtorna, blödde gjorde det också och när jag hade på båda samtidigt så gav jag upp!

Men i alla fall tillbaka till festen nu va haha...

Vet inte riktigt vilka som ska dit, men jag vet att Vicki(min kusin), Alexandra(kompis och kollega) ska dit och dom har jag inte festat med på dunder länge och då Yessica som jag heller inte festat med på länge för först va jag gravid sen blev hon gravid haha men nu jävlar blir det fest! Sen så ska ju Isabell dit, men vi festade ihop för inte så längesen men det ska bli riktigt kul ändå, Yessicas syster.. och Yessicas kompis Ida ska också dit, henne har jag bara träffat en gång tror jag eller nej 2 gånger är det ju.. och så Yessicas bror ska dit med en kompis och sen vet jag faktiskt inte om det kommer fler? Vi får se...

Men kul det ska vi ha!

 

Usch jag har syndat idag och nu mår jag så fruktansvärt illa L

Va på konsum för att köpa röda pölser, blev så sugen när Tess åt det (",), och så har dom jättegoda muffins där och så istället för att köpa en så va ju jag tvungen till att köpa två, en av varje sort =/ Och nu har jag ätit upp dom och det känns verkligen som att jag kommer att kräkas!! Så det lär ju inte bli några pölser för min del ikväll, och inte nog med det så hade dom ju inge röda heller så jag fick ta Weiner Pölser fast med lite ketchup och rostad lök ska dom också gå ner (men inte idag!!)

SÅÅ jävla irreterad på maj själv!! HUR jävla smart får jag vara?
jo här ska man vara duktig och rensa ut lite men inte FAN visste jag att alla bilder skulle försvinna från bloggen! MEN hade jag tänkt lite längre än näsan räcker så hade jag kanske FATTAT det!!!!
FANFANFANFAN!!!
ja jag hoppas verkligen att bilderna kommer fram igen om jag lägger in dom i arkivet igen så slipper jag kanske gå igenom varje inlägg *hoppas hoppas hoppas*

ja här är andra bilder iallafall (",)
image11

image12

image13

image14

image15

och så försöker jag lägga upp en video men det verkar inte som om det funkar heller, tar sådan lååång tid!!!
men idag ska väl vara en liten jobbig dag antar jag, har råkat tryckaner min blogg säkert fem gånger så att jag fått logga in igen...
men jag ska läsa lite bloggar innan jag publicera detta inlägget så hoppas jag att det fixar sig med videon...

naa för det ville inte det heller!!! inget vill som jag vill :(

hörs imorgon

god natt


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0