Barnläkare

Idag har vi träffat Jacobs barnläkare
Det gick bra, hade gjort stora framsteg (",)
Men kim tyckte även att Jacob är sen i sin utveckling, men vad är det jag har sagt från början? Jo att Jacob är sen i sin utvecling, så det visste jag redan men nu har ju en barnläkare sagt det..
Men han va stolt för att Jacob gjort stora framsteg på dessa 2 månader och att jag varit duktig på att träna honom..
Sen blev han vägd: 7700 Och huvudomfång: 39,5
Längden drydde dom sig inte om där utan det får Bvc tanten kolla nästa gång.

Fick låna en matta som Jacob kan ligga och träna på, bättre än en filt som bara flyttar på sig så fort
Jacob försöker röra sig..
ska träffa Kim igen om en månad, ville följa upp pga hans medicin.
Sen ska vi få träffa ögonspeciallisten pga Jacob skelar och för att hans ena öga rycker hela tiden.
Sen ska vi träffa barn och ungdoms rehabilliteringen pga Jacob behöver lite stöd för att sitta ordentligt både utanför sin stol och i sin stol..

Så nu framöver så blir det en jädrans åkande fram och tillbaka till Kristianstad och det blir ju väldigt roligt med tanke på att jag inte hunnit ta något körkort så hej på dej bussen här kommer mamma och Jacob, Jacob som gillar bussar he he =/
Men men va gör man inte, måste ju in där....




Kommentarer
Postat av: Emma

Tack så mycket Linda =)
Jag har undrat var du tagit vägen du har inte skrivit på så länge ju =(
Läste ditt inlägg om jacob nyss, du ska inte bry dig om att jacob är sen i utveklingen för han utvecklas ju trots allt eller hur?
killar är sena i utvecklingen sägs det och sen fick ju inte jacob den bästa starten i livt heller!
men du ska se att allt ornar sig till det bästa, det är jag övertygad om iaf!
du ska möjligtvis inte ut imorrn?
isf hade vi ju kanske träffats oh fått prata en stund!
lycka till med viktminskning, allt går bara man vill!
kram på dig

2008-01-18 @ 15:16:12
URL: http://mindottervera.webblogg.se
Postat av: Anonym

Det kommer nock bli bra. han är ju inte så grovt sen väl ? så skönt o se dej här va ju ett tag sen

2008-01-22 @ 11:12:51
URL: http://maddza.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0