söndag

middag nu och jacob ligger på sin matta och pratar som bara den..
jacob sov riktigt länge, vaknade halv 11 idag.. han brukar vakna till en liten stund i vanliga fall men inte idag..
men det va bara skönt för själv blev det en sen natt..
jag tycker faktiskt att melodifestivalen är väldigt pinsam nu för tiden..
hade man inte vetat att björn gustavsson uppträder så hade jag inte tittat på det..
igår satt jag och Lisa och kollade på melodifestivalen hos min lillebror och vi tyckte nog det va lika pinsamt båda två!
vi beställde hämt, kycklingrulle med pommes och massa vitlökssås mm mmmm och jag stank nog rätt bra för såsen va riktigt stark... vi drack lite vin men vi blev mest trötta av det istället för att känna oss pratglada..
Lisa stack hem vid halv 11 och så kom Ken och Tess istället så satt vi och traggade massa, dom gick nog hem strax innan 1 på natten...
idag vet jag inte vad jag ska göra, det blir ju lite fel med Jacobs sömn i och med att han vaknade så sent så idag blir det bara ett sömn pass för honom så jag tänkte försöka hålla honom vaken så länge som möjligt så kanske han sover längre än 30 minuter..
tror deet kommer att bli en tråkig söndag faktiskt =/
ha det gott



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0