Rise And Shine!!

Har dock varit vaken tidigt idag, lillkillen vaknade redan 7 så det va bara till att stiga upp (",)
han har sovit bra inatt, vaknade vid 1 och hostade jättemycket så fick han lite till hostmedicin sen sov han resten av natten så det va riktigt skönt för oss båda...
härligt det är idag med sol och fågel kvitter *älskar* så idag blir det alldeles säkert en promenad med lillkillen när han ska vila middag... har ju inte varit ute nu på några dagar så det är hög tid, och Jacob har inte haft någon feber heller sedan igår natt så det blir nog bra med det.. sen är ju frisk luft bra för dom små liven..
tänkte visa vad jag hade köpt på ellos ju, glömde det igår!
till mej:



(fast i lila)                       







och så till Jacob:





nej jag har inte beställt 2 lika, det ena paret är mörka jeans..
dom två sista kommer inte från ellos, så snyggt har dom inte där till smått =/
na ja blev väldigt besviken denna gången på ellos utbud av kläder till Jacob... men tur att han behövde mest byxor för tröjer fanns det inte mycket av, inte i hans storlek iallafall..
nu får jag gå till Jacob igen för han har vaknat efter sin vilan..
puss puss



Kommentarer
Postat av: Anna

åå, gillade den svarta långa "skjortan" eller vad man kan kalla den, med djup urringning! nr 7 av plaggen.. ME LIKE!! Kram

2008-02-28 @ 16:29:39
URL: http://annaalbert.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0