ny vecka..

 Till er som kommenterade mitt förra inlägg, som inte har egen blogg, så har jag svarat er, där ni kommenterade till mej.

Men vill ändå svara på ett här och det va det som Marie skrev angående diskussionerna på mitt jobb. Vill bara att ni ska veta att den personen som sa detta till maj jobbar inte på MBH så därför han inte har informerat mej om tjänsterna. Och anledningen till att ni inte hört någon snacka om detta på mitt jobb är för att hon inte sagt det till någon där, utan sagt det till någon som kände honom som sa det till maj. Därav vet jag det. Självklart ska jag snacka med henne så att vi kan reda upp det.

*

Stolen kom idag! Den är riktigt fin..

Det är blandade känslor för Jacob angående stolen hehe, ibland gillar ha den men ibland är han totalt vansinnig men men så är det ju med allt här hemma. Först okej sen vansinnig sen ger han med sig och så funkar det förhoppningsvis i fortsättningen (",) Men han sitter kanon bra i den så mamma Linda är dunder nöjd. Huvudsaken är ju att den är bra för hans rygg och att han slipper hänga så mycket på sidorna. Skönt att man kan köra den överallt också så Jacob är ju med mej överallt men jag slipper bära på honom.

Sen cyklade vi hem till tant Lisa.. Japp ni läste rätt haha jag cyklade med Jacob för första gången idag och det gick super! Sa inte ett knyst på hela vägen dit. På hemvägen va det inte lika muntert hehe men det gick.

Det är ju tur att allt går bra första gången man testar det för skulle han skrikit direkt så hade man nog blivit skrämd och kanske inte testat igen haha men första gångerna är alltid okej för min underbara prins. Men i alla fall så cykla vi hem till Lisa och träffade en bebis, lille Ville! Jätte söt ju och gud va han va lik sin pappa haha självklart också sin mamma men sin pappa va han riktigt lik. Och så va ju lilla Maya där ju.. inte för hon e så liten längre, snart 2 år ju hmm i juni tror jag? Så nyfiken på allt.. Tänk om 1 år är Jacob lika nyfiken (",)

Pratade med Katta jätte länge idag, det känns så bra att prata med henne på något vis. Fast det händer ju inte så ofta, jag är ju så dålig på att höra av mej. Vi pratade över en timme om allt som hade med bebisar att gör (",) och snart är de ju hennes tur igen, i april. Tiden går snabbt..

Det kommer att gå super bra gumman, du har ju fixat det en gång så det gör du igen!

Försökte ringa Elin också men kanske hon är inne och kalvar för hon svarade minsann inte och det är ju dags för henne, kommer inte riktigt ihåg när det va hon skulle ha men det va ca en månad innan syster. Också hennes andra.. Får försöka ringa henne igen någon dag.

På fredag ska jag med Emma till Andys lekland. Ska bli riktigt kul. Jacob behöver träffa andra bebisar för sin utveckling så kanske han apar efter och sätter igång med att utforska lite hehe..

Vi får se hur det blir med det men kul kommer det säkert att bli.

I och med att jag ska sätta Jacob på dagis rätt sent så funderar jag på att börja på öppen förskola med honom just för att få träffa andra bebisar. Han behöver det.

Imorgon ska vi in och träffa Kim, spännande! Får vi se vad han säger denna gången.

Och så ska vi nog öka på medicinen. Maria kommer inte att vara med men henne träffade vi ju på hjälpmedelcentralen och det va förra veckan ju.

*
nya stolen
image194

  

en riktig liten dreggelapa
image198

   
  

image206

 

  

min uderbara älskade trollunge!
du är mitt allt


Kommentarer
Postat av: Lisa

saknar er redan!!

Puss

2008-02-12 @ 07:16:26
URL: http://turbobasil.blogg.se
Postat av: Anonym

den stolen ä'r kanon bra :O)

2008-02-12 @ 09:56:48
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: Sofie

Skönt att allt är bra! :) Jo allt är bra med mig också! Ska åka ner till Jonathan i Botswana i övermorgon..! längtar som en tok efter honom, och vilket äventyr det ska bli att få se en bit av afrika med alla dess djur och landskap! :D Måste ta o träffas när jag kommer hem sen..! har ju inte sett dig eller Jacob på hur länge som helst! ha det bäst och var rädda om er! Kraaam!

2008-02-12 @ 13:12:45
URL: http://bortsuddad.blogg.se
Postat av: fia

hej !villken fin stol eran son har fått vi har en lika dan till våran kille som fyller 8 i år . vi har vart jätte nöjda me våran , jätte fina bilder på sonen .. ska läsa vidare på din blogg nu .
önskar dig en trevlig kväll.

2008-02-12 @ 19:36:11
URL: http://ajaxen.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0