Mycket att göra känns det som!

hej hej!
lillekillen sover som en stock där inne och jag har varit nere med babyvakten till lillebror! ska ut och gå hade jag tänkt..
har också en hel del att göra här hemma så det blir inte att ta det lugnt när man kommit hem heller... men jag har bytt gardiner i vardagsrum, hall och barnrum så nu är det bara köket kvar, skönt.. har tvättat nästan all tvätt, har bara en maskin med jacobs kläder och sen är det påslakan kvar men det kan vänta, har sånt så att jag klarar maj ett tag utan att behöva tvätta (",)
sen måste jag damsuga asså, shit va det är dammråttor i hörnen hehe.. då vet man att det är dags att städa ,-)
men det är så mycket annat jag ehöver göra, sortera, rensa ut, ställa iordning, putsa fönster *blää* och en hel del annat städ grej! känns som jag vill rensa ut hela lägenheten och bara få in massa nytt. tänk va kul det hade varit..
men det får jag ta en annan gång när jag blivit lite rikare hmm...
nej nu ska jag läsa några bloggar sen blir det promenad!
puss puss


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej hej linda! allt bra? det är sandra från din klass på milner!! hör gärna av dig... puss å kram sandra

2008-02-28 @ 21:00:35

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0