Kväll..

Så då har jag lagt Jacob för natten och jag sitter här som vanligt hehe..
Jacob har varit lite konstig idag tycker jag. Har inte velat göra någonting och varit väldigt slö i sig själv, har bara hängt och hängt (mer än han brukar) Jag undrar vad det kan vara?
Han har ingen Feber och han är inte förkyld och inga tänder på gång så jag har inte en blekaste aning faktiskt..
Han har varit klöddig med maten också idag, visst middagen brukar vara från och till men gröten!! Hans absoluta favorit, som är bättre än till och med välling! Gröt med äppelkompott är något Jacob verkligen älskar och då ska det gå i 190 när man matar honom och går det inte så snabbt som han vill så blir han lite arg haha... Men ikväll när jag skulle ge honom gröten så va han inte alls intresserad, åt inte ens upp gröten utan åt lite mer än hälften och det har aldrig, och då menar jag aldrig, hänt...
Nej idag har han inte varit det minsta intresserad av någonting tycker jag, till och med så att min lillebror reagerade på att det va något som inte stod rätt till...
Men vad??
Men å andra sidan så har ju inte Jacob varit sjuk en endaste gång på 9 månader... Så det är väl dags snart då...
Jaja vi får se..

Ahh mina ben somnar när jag sitter vid datorn, jag har ju inget riktigt databord utan jag sitter i köket vid mitt barbord så jag sitter och hänger med benen väldigt mycket.. Så ibland har jag väldigt ont i mina fötter för jag har suttit för mycket =/ Nej ja ska nog ta och köpa ett litet databord med en liten skön stol till så att jag sitter med benen på fast mark haha.. Inte ha dom dinglande som jag annars brukar ha...

Nej ja ska nog gå ner till lillebror, känner inte för att sitta här uppe ikväll (",) skönt att ha lillebror så nära haha, bara en trappa ner!!


Kommentarer
Postat av: Lisa

Inte så kul att lill killen är hängig ju.. Usch jag har besällt ännu mer saker nu.. knäpp man bli när man börjat shoppa! men nu får de vara bra! om du vill se vad så kan du bara kolla i min blogg!.. Puss love you

2008-02-25 @ 21:38:48
URL: http://turbobasil.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0