Hipp Hipp Hurra!!!

image330

image331Grattis Lilla Vicki!!!
hoppas att du får en helt underbar dag i solen!!
Älskar daj min favvo Kusin
Många pussar och kramar från oss till daj!!!

(Vicki med Jacob när han va ca 2 månader)





solen skiner och värsta sommarkänslan idag ju, iallafall när man sitter inne och solen värmer in i rummet (",)
Jacob har precis fått en flaska välling och ligger nu och lyssnar på barnkammarerim.
tänkte ut och gå en runda nu även fast att det inte är dags för Jacob att sova än men jag vill ut och känna solen lite...
nej nu ska jag byta kläder på min underbara kille sen går vi ut en liten runda..
puss puss



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0