hemma igen!

skönt väder det va då (",) visst det blåste lite grann men det va inte så farligt. Jacob verkade nöjd iallafall..
nu ligger han och vilar sin förmiddagsvila, blev lite senare än det brukar men jaja det går säkert ihop sen ändå, han får vila lite senare middag istället..
Maria ringde precis innan vi gick ut, hon hade pratat med dom på habiliteringen och jag skulle få Lena och henne har jag hört ska vara bra så det är ju bra.. men henne skulle det tydligen ta några månader innan jag fick träffat så Maria ville träffa maj en gång innan så nu ska jag till Maria den 11/3 kl 09.00.
Hoppas Jacob kan sitta själv då *hoppas hoppas*
egentligen så vill jag inte gå med Jacob på habiliteringen, vem vill egentligen göra det med sitt barn? nej man vill ju klara det själv.. iallafall jag.. men jag är självklart tacksam för hjälpen och att man kanske får lite tips på hur man kan göra för att underlätta för Jacob. fast det hade varit roligare att klara sig med sina egna tips...
nej jag hoppas att jag inte behöver gå med Jacob på hab hur länge som helst =/
sen ska jag ju till ögon med Jacob den 5/3.. jag tror nog att han har lite dålig syn och att det är därför han inte bryr sig så mycket om sina leksaker, så får han glasögon så ser han bättre och blir kanske mer intresserad..
idag är det måndag, ny dag, ny vecka! händer väl inte så mycket idag. ska kolla på Anna Pihl ikväll (",) har missat helt och hållet att det börjat igen..
nu har Jacob somnat , är helt tyst så han va nog trött...

bjuder självklart på lite bilder från promenaden..

image333



Kommentarer
Postat av: Mamma

världens sötaste sötaste bebis!! och han är bara min!!! älskar daj min underbara son!!
pussar din mamma..

2008-02-25 @ 17:58:10
URL: http://jacob070527.blogg.se
Postat av: Anonym

Givetvis vill man inte att ha livet inblandat i hab eller sjukhus. Men måste man så måste man. Och ja kan ju säg som så, att ud lär inte ångra dej heller. dels är dem ett mkt gott stöd och har MKT råd och tips och de kan hur mkt mer än va man själv kan och dem lär en sååå mkt. Om det är samma Lena som vi har,m så antar ja du läser mkt gott om henne
i min blogg ;O) Hon är KANON !!! Hon känns som en i familjen. Sen kommer även hab sätta upp lite mål och så på jacob tsm med dej som du tycker osv.. dock kan d bli fel ibland så sätt inte för stora mål vännen min ja vet hur d känns :O( Ja satt mål att Mathilda skulle kunna sitta julen 2006 men nej :O( inte än idag ens :O( så man ska ta de lugnt med vad man vill osv:O) puss kram på er kan vi inte träffas ngn dag :O)

2008-02-25 @ 21:59:58
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0