hej hej

god morgon eller god middag får man nästa n säga..
sitter här med lillkillen i mitt knä, tänkte skriva ett snabbt inlägg..
syster och hennes kille kommer hit om en liten stund, har haft lite ärenden i åhus och så tänkte dom hälsa på och även hämta hem cyklen så får jag  vara utan tills nästa helg då pappa kommer hem och fixar min cykel.
har ringt till sjukrådgivningen i morse för Jacob har fått svamp IGEN!!! va är det? sjätte gången... inte klokt!
men dom skulle ringa in ett recept på diflucan och så passade jag på att säga till om epilepsi medicinen så det skulle dom också ringa in om..
nu får jag sluta för killen är inte på humör..


Kommentarer
Postat av: Anonym

svamp på tungan eller ? för vissa mediciner kan man lätt få svamp av han kanske är extra känslig ? men pensla såfall om de nu är tungan. pensla med ramlösa osv eller låt han dricka lite osv.. om dagen så kan han slippa de kanske

2008-02-22 @ 16:36:31
URL: http://mommy.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0