god morgon!!

inatt har det stormat rätt bra faktiskt.
låg och lyssnade på stormen när jag skulle lägga maj och hörde hur det knarrade i blåste som bara den.
trodde nästan att trädet utanför skulle vältas och nu när jag va ute så ser jag att det faktiskt har lyft lite från marken!
tänk om det hade vält! det hade nog inte kommit mot mitt håll utan på andra sidan men det ser ut som om det inte hade träffat grannen heller utan bredvid istället. hoppas att det slutar blåsa snart.. det blåser fortfarande men inte lika mycke som tur är..
Jacob vaknade 7.40 idag också. så nu har han fått medicin och välling så nu ligger han på sin matta och tror han bajsar, låter som det (",)
idag händer inte så mycket, ska hitta på något med Lisa, så det blir kanske en promenad om det slutar blåsa. men vi ska titta på någon film ikväll och bara sitta och snacka.. snart åker hon till Turkiet och ska vara där i 7 månader, ska jobba på ett stort hotel som ligger 20 minuter från Alanya. kul för henne för det är något hon altid velat göra och så kommer hon att märka hur det funkar med Yavuz, om dom klarar att bo ihop så länge. ja det kommer att bli ett bra test (",) för båda..
sen när Lisa varit där i 2-3 veckor ca så kommer ju jag och Emma dit.. och Elle med familj skulle också dit så det kan ju bli kul ifall alla är där samtidigt så att man kan slänga ihop en fest (",) vi får se hur det blir...
nej nu ska jag gå till min underbara son och ha lite morgon mys med.. får först byta på honom (",)
pusspuss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0