Fredag!

Idag är det då fredag och det blir lugnt här! Tess ville nog hitta på något och ja då blir det att vi sitter och traggar en massa. Skaffat pojkvän har hon också gjort (",) så glad för hennes skull.. Ken "the sexy man" haha de e en trevlig prick...

Lisa ville också hitta på något så vi får la tragga alla tre haha.

Har fått veta att det är många på mitt jobb som följer min blogg om mej och Jacob (",) Jag tycker det är jätte rolig att ni gör det men jag hoppas att det inte blir för mycket snack om vad jag skriver för det är en form av dagbok för mej så därför skriver jag nästan allt, även om jag träffat en kille någon gång ;) även jag som ensamstående mamma har mina behov hehe.. Jag vet ju själv att det är så lätt att saker och ting förvrängs och ändras till något annat. Sen hade det varit kul ifall ni skrivit en kommentar ibland så att jag vet vilka det är som läser (",)

Och det gäller även ni på Lantärnan, vet ju att ni också följer mej så ni kan skriva ett hej och vem ni är så att jag har lite hum om det (",)

Igår var jag på bvc med Jacob, jag gillar verkligen vår nya bvc-tant för hon är så underbart snäll och så mån om Jacob. Minsta lilla så ska hon kolla upp det men det tror jag beror på för att min förra bvc-tant inte brydde sig för fem öre "åh nej det är helt normalt att barn har sådana ryckningar" !!! kärring!!!

Vi gjorde i alla fall BOEL-provet och det gick rätt så bra, han lyssnade men han vände sig inte efter ljudet. Så vi får se va det blir med det.

Fick lite papper om dagis platser och hon sa att vi skulle hjälpas åt med att hitta ett bra dagis till Jacob.

Sen va det dags för vägning och mätning...

Vikt: 7840gram

Längd: 68cm

Huvudomfång: 39.5cm

Sen satt vi och snackade lite allmänt om hur jag mådde och så. Det känns bra att kunna prata med någon, någon som inte känner maj.

Dom tycker att man ska prata med psykologer om man varit med om det som jag varit men varför ska man göra det när ens bvc-tant är helt underbar på att lyssna. Inte för att jag bombardera henne med mina bekymmer men frågar hon så är det klart att jag pratar.

Efter bvc så möte jag Emma, så gick vi till kvantum för att handla lite mat som vi skulle ha till kvällen, makaroner kött svamp och mexikansk sås (",) och lite efterrätt så klart haha.. Glass och kladdkaka mmm mm. Sanna kom också hit så hon va med på att äta av maten och så ville vi ha lite chips och dippa till filmen.. Så med andra ord så blev det en flottig torsdag haha bakfylla mat för Sanna och Emma och hehe ja jag hänger på, illa illa!!

Vi tittade på filmen "Phat Girlz" och den så jävla bra, vet inte hur många gånger jag sett den? Men jag gillar den jättemycket! Emma va helt uppe i extas när hon såg den, hon lever sig verkligen in i filmer ibland och hon hoppade och studsade upp och ner i soffan och ja visste väl inte om hon skulle skratta eller gråta haha! Lilla Emma du är för goo!!

Nu ligger Jacob och vilar sin förmiddagsvila och syster/moster har inte vaknat än, sömntuta! men hon behöver sova för nu är det inte länge till innan bebis tittar ut hihi va jag längtar!

Lite bilder på min prins då också såklart.
(skulle lagt upp dom sist men lillebrors dator krånglade)

image153

                


Kommentarer
Postat av: Miia

fel igen :(

2008-02-08 @ 11:20:41
URL: http://miian.blogg.se
Postat av: Anonym

så duktig han är :)

2008-02-08 @ 12:40:59
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: Anonym

vill du komma på barnklädesparty den 17/2 ? kram

2008-02-08 @ 14:46:04
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0