En annan del av köping (",)

världens gulligaste program...
har varit hemma hos Tess och kolla på det ikväll.. brukar ju inte följa det men det är endå världens gulligaste program!
Linda, Mats och Tobbe (",) dom e för goa!!
idag har vi tagit det lugnt, varit hemma hos Tess och Ken en runda på kvällen och myst.
Jacob kom i säng halv 7 och jag lovar, han deckade direkt!! jisses va trött han va.. för fösrta gången på väldigt väldigt länge som han somnade av vällingen... så det va nog bra att han sov så länge på morgonen som han gjorde (10.30) och vilade mellan 13 och 14.. men det va nog bara ren tillfällighet antar jag men man vet ju aldrig, hoppas kan man ju göra (",) och han har varit på bra humör hela dagen faktiskt, förutom när han skulle äta middag.. brukar vara lite gnäll under middagen men det går ändå..
söndag idag och snart en ny vecka! undra vad som kommer att hända denna veckan.. blir iallafall ingen simrishamn nästa helg.. camillas killes pappa dog hastigt och lustigt för ett litet tag sen och antagligen så ska dom bjuda på middag hemma hos camilla och robban, men jag fick komma på lördagen om jag ville men det känns som om jag hellre tar det en annan helg för även om robban säger att det är okej så känns det inte bra för min skull för nu är det ju inte bara jag utan även min lilla son också.. plus att jag verkligen inte har en krona över denna månaden till nöje för min skull alls utan det som blir över kommer att gå till lillkillen och det är det som är viktigast.. ska bli skönt när mars månad är över...
och sen skulle ändå mamma och pappa hem och tömma huset den helgen så då får jag chans att träffa dom också ju..
annars vet jag inte vad som händer i veckan... kan ju hoppas på något skoj (",)

bjuder på min prins!
image324





Kommentarer
Postat av: tinkerbellan

kollar oxå på det.. hehe..
Vad e det för "fel" din pojke har?

2008-02-25 @ 07:45:33
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se
Postat av: tinkerbellan

aha.. ja då vet jag.. kanske e nått liknande Maddes flicka matilda har.. http://mommy.webblogg.se här e länken till hennes blogg..

2008-02-25 @ 08:39:11
URL: http://www.tinkerbellan.webblogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0