Bättre..

Killen mår bättre så det va inte så farligt det här...
Han har ingen feber och har inte haft på hela dagen men så är han förkyld istället så det va väl det som spökade, innan det bröt ut riktigt...
Får se hur han sover inatt, kommer nog bli säng för Jacob redan 18 ikväll men ja vi får se... Beror ju på hur trött han blir ikväll, blev ju en tidig middagsvila för honom idag så då brukar det bli tidig natt för honom plus att han vaknade rätt tidigt imorse så jaja vi får se.. Han säger ju ifrån när han vill lägga sig, på sitt eget lilla vis hehe...
Hoppas att han sover bättre inatt, han har förvisso fortfarsnde hostan men dock inte så mycket men det är ändå jobbigt när man ska sova och det vet man ju själv att det brukar vara värst när man ska sova.
Undrara om man kan köpa hostmedicin till så små liv?
Men det måste man ju nästan.. Iallafall någon mild hostmedicin som är receptfri, isåfall köper jag den imorgon. Så att man har hemma tills det behövs...

läderna har kommit idag, ska bara hämta ut dom!!
Så nu har jag bestämt med Emma att hon ska komma hit ikväll så ska vi prova alla kläder (",)
Jag hoppas att jag kan ha allt som jag beställt.. Sen har vi sagt att vi ska vara helt ärliga med hur vi tycker att det ser ut på varandra! Det är det värsta jag vet när någon säger att det ser jättebra ut men i själva verket kanske inte är så snyggt... Fast å andra sidan så är ju huvudsaken att man själv trivs i det.. Nej jag skickar tillbaka allt som jag känner minsta tvivel om, lika bra!

Lisa och Cicci skulle komma förbi en runda också men jag vet inte när det blir riktigt, jag och Emma har ju ingen brådska med att prova kläderna så det kan vi göra när dom har varit här..
Ska bli så kul ikväll (",)

Nej nu ropar Jacob efter mej hehe eller ropar och ropar!!
puss puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bricanyl finns som hostmedicin t så barn men är nog på recept. men finns bisolvon eller va d nu heter och bromhexidin. kramis

2008-02-26 @ 18:29:00
URL: http://mommy.webblogg.se
Postat av: Maria Vuitton

Äh det är bara ett inlägg, tar sekunder att skriva.. orkar inte med henne mer :) men jag förstår att hon tycker att det här är roligt, hon är ju desperat efter uppmärksamhet, men jag hoppas hon förstår nu iaf ;)

2008-02-27 @ 10:41:26
URL: http://www.mariavuitton.blogg.se
Postat av: Erik

Snygg header! Ha det bra!

2008-02-27 @ 10:42:05
URL: http://anothermanicmonday.blogg.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0