bättre eller sämre!

Ja inte har han blivit bättre men inte sämre heller...
lillkillen vaknat många gånger inatt för sin jädrans hosta så idag blir det apoteket för lite hostmedicin. Jobbigt för honom om han inte får sova på nätterna-stakars liten!
har lite annat att köpa på apoteket, något uppiggande kan jag behöva när jag är trött och diflucan och iktorivil till Jacob.
har för maj att det va något mer men det kommer jag inte på just nu, kommer kanske när jag står där nere..
tänkte kolla med Tess om hon kan passa Jacob någon timme i eftermiddag så att jag kan cykla ut själv så slipper jag ta ut Jacob, behöver ju inte förvärra saken.. men det dröjer nog ett tag tills Tess vaknat så om du läser detta så kan du ju ringa maj ,-)
måste till banken, måste till kvantum också! Skulle egentligen gått men vill som sagt inte ut med Jacob...

igår va Emma, Cicci och Lisa här och traggade, det va kul! med mycket skit och inget vettigt hehe... skoja bara!
Trodde inte att kläderna kommit, lillebror skulle hämta dom, men så när vi satt på trappen jag och emma så skulle lillebror till jobbet så undrade han varför jag inte kommit ner och hämtat kläderna.. men hallo jag trodde ju att du skulle komma upp med dom ju! så ja det va till att sätta igång och prova kläder då ju hehe... allt passade förutom en klänning som verkligen såg för jävlig ut så den skickar jag tillbaka...
visar ikväll va jag beställde...

ska hämta mina gardiner idag, ska bli så skönt att äntligen byta!!!




Kommentarer
Postat av: Helena

Godmorgon! Ha en jättefin dag!

2008-02-27 @ 11:08:23
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: lisa

hej gumman. tänkte du kanske kan ringa mig när du läst detta. för jag vill kanske följa med till byn sen. så kan jag ju köpa dom där dropparna på hälsokost!.. så hör av dig! Puss

2008-02-27 @ 11:52:33
URL: http://turbobasil.blogg.se
Postat av: Sanna

söt blogg

2008-02-27 @ 13:28:59
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0