The Pregnant Man Gives Birth



Först när jag fick höra om programet så sa jag till Yessica att det säkert är så att han varit kvinna innan men könsopererat sig.
Men Yessica trodde att det va en man men att dom hade opererat in en livmoder i honom för att frun inte kunde få barn.
Och jag fick nästan rätt =) Hon/han hade inte könsopererat sig utan var fortfarande en kvinna men att han hade ätit testosteron och fått en liten snopp hehe en väldigt liten.
Han/hon födde sitt barn naturligt.
Hur säger man då? Är han en kvinna som fött eller är han en man som fött?
Han själv säger ju självklart att han är en man som fött..
Många har reagerat väldigt illa på detta och har hotat familjen en hel del. Det kan jag tycka är fruktansvärt!!!
Det är väl självklart att dom skulle få skaffa barn, utan att behöva bli bemött på detta viset.
Hon kunde inte få fler barn men han/hon kunde det och då ser jag inget negativt i det.
Självklart ska dom få bli den lilla lyckliga familjen =)

Kommentarer
Postat av: Miian

hua vilka människor.

Dom får va vad dom vill och göra som dom vill så länge jag slipper bry mej haha.

Knasigt!

Hur mår ni?

Rajjsar Jacob nåt?

ram

2008-12-18 @ 20:24:11
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0