Tack Linnéa och Josef Carlssons stiftelsen

Tack för ert generösa bidrag till min och Jacobs resa =)

Fasiken va glad jag blev när jag öppnade brevet!
Eller mjoo det va min syster som öppnade det för jag vågade inte =/

Jag ansökte ju om fondmedel till en resa för mej och Jacob för kanske 3 månader sen och i går fick jag brevet som jag så länge har väntat på.
Men när jag såg att brevet kom från den stiftelsen som jag sökt till så visste jag inte vad jag skulle göra.
Jag vågade inte öppna det så jag tog med mej det till min syster istället och hela bussresan så satt jag med det i handen och bara tittade på det men vågade inte öppna det.
När jag kom hem till min syster så slet hon det ifrån mej och öppnade det.. Sen fick jag tillbaka det och tittade i det =D=D
Fasiken så glad jag blev!!!

Så Hela kvällen igår kunde jag inte sluta tänka på det och bara önskade att jag hade tagit med min dator till Jennie så att jag hade kunnat börja kolla lite resor men jag fick snällt vänta tills idag.
Och jag har letat och letat och nu har jag hittat resan som vi ska åka på tillsammans =)
Bara jag och Jacob!

Resan är bokad och ska bara betalas men det gör jag inom en vecka!

Puss

Kommentarer
Postat av: Miian

WOW grattis gumman!

Gud så skoj för er!

Var och när åker ni????

Lowas hår växer som ogräs,kan inte ha luggen nere längre.

Den smällen får jag ta eftersom hon ska ha lååångt hår ;)

Kram på er och tack igen för det suuuperfina kortet!!!

2008-12-10 @ 13:43:29
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0