Sankta Lucia... Skänk mig en tia...

Då va det den 13 december och Lucia, har ni sett några lucia tåg då??
Jag såg ett igår på sjukhuset men inget idag faktiskt..

Jacob ligger här bredvid mej i soffan och sparkar på mej =) Så fin är han! Tömte röd och allt =) Lovely..
Väntar på att mosters ena kille ska komma, VILLIAM!!! Mys AB!!
Ska bli så kul att ha honom här tills på måndag och va vi ska ha det mysigt, äta god tomtegröt ikväll och kolla på PIPPI =) Och om han är riktigt snäll så kanske kanske vi kan öppna ny pippi film som egentligen är till Jacob i julklapp.. Det bryr sig nog inte Jacob sig om hehe.. Vi får se.

Har varit ute på en cykeltur med Jacob =)
Fick hem min cykel igår som min bror hade varit så snäll och lämnat in till cykeljocke för att laga den. Emma va så snäll så hon gick hem til Patrik för att hämta den för att sedan ta den på bussen hem till mej =)
Så igår satte jag på barnstolen och idag tog vi en sväng in till stan. Men GUD va kallt det är att cykla!!! Mycket skönare att gå.
Tur att jag har köpt en ny jacka, den har kommit med posten nu och jag ska hämta den på tisdag och jag hoppas att den passar. Den såg väldigt mysig ut så jag håller tummarna.

Fick hem Cabben igår =D
Och Jacob älskar den!!! Han fattade nästan direkt hur han skulle göra =) Men han vill att jag ska vara där inne. Och det kan jag ju gärna va =) Sen ska jag tejpa i köket med så att han kan köra där också =)

Jacob fes precis hehe.. En sådan som bubblar och den lille skiten skrattade åt det haha måste nog kännts konstigt i gumpen hahaha min lilla pudding =)
Snart har jag blåmärke på armen så som han sparkar på mej hehe...

Lite bilder!

Jacob röd och fin =)




Kommentarer
Postat av: Anonym

sikken söööööt tomte !!!!

2008-12-13 @ 12:29:31
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

ååååååååååh sötaste Jacobtomten ;)

charmknutte!!!!

Tack för dina kommentarer =)

Trivs han med sin racer nu då?

Han får ta Lowa på en åktur sen ;)

Kramkram

2008-12-13 @ 19:59:38
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0