Packar och går igenom allt vad det heter =/

Uff va det är mycket man ska tänka på att packa ner när man ska iväg med lillkillen i 10 dagar =/ undras då hur det blir när vi ska till turkiet i 15 dagar uppss...
Men det löser sig alltid hehe..

Snart färdigt med allt iallafall, har lite som är Jacobs som ska packas ner imorgon och så har jag mina kläder som ska packas ner, ska bara gå igenom vad jag ska ha med mej.
Men det ska bli såå skönt att komma hem till mamma och pappa och få mysa med hela familjen =D
Längtar så efter alla syskonbarnen, speciellt lilla Emily =) Det är ju ett tag sedag man träffade henne så det ska bli extra skoj =)

Efter alla om och men så blev det att alla syskonen kunde ta sig till Danmark för att fira jul ihop men vi får ta firandet den 23:e men vad gör det, vi är ju alla samlade för en gångs skull =) Har ju inte blivit så på några år då den äldsta brodern har jobbat i Norge och inte kunnat ta sig hem så lätt men nu är dom på plats och imorgon så träffas vi =)

Lillebror kommer hit vid 11 imorgon med frukost bullar sen tar vi tåget 13.50 till Helsingborg.
Tur han kommer så att han kan hjälpa mej med alla paket som ska dit - skönt! För det är en del att kånka på. Men vi har Jacobs gamla vagn som hjälp för den ska Emily få låna så slapp dom ta med sig sin från Norge och vi har något att packa i hehe..

Mormor och Erik va här idag och hälsade på och lämnade julklappar som vi skulle ta med oss imorgon. Och så fick dom sina från mej Jacob och lillebror.
Det blir första året som vi inte firar jul ihop, varken lillejul julafton eller juldagen ska vi fira ihop =/ Konstigt det kommer att kännas men jag antar att det blir så med tiden, fast när jag ska ha jul hemma hos oss så SKA mormor och Erik komma hit hehe =) det har jag bestämt... Så än är inte sista julen firad ;)

Uff klockan börjar bli mycket nu...
Måste fortsätta packa sen ska jag lägga mej!

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0