Om en timme =)

Om en timme så sitter jag på bussen till Yngsjö =)
Då ska jag få träffa min älskade son! Mysmys..
Gud vad jag har saknat honom!
Min prins!

Pratade med Jennie innan och hon berättade att Villiam och Elias hade fått julkortet nu =)
Då borde det komma fram till dom flesta nu.

Jacob hade i princip kräkit hela dagen i går men lyckats behålla kvällsgröten iallafall och i morse hade han också kräkts upp allt.. Känns som om det är tillbaka nu med han kräkande..
Ska bli skönt när han väl får knappen i magen. Men det tar ju sin lilla tid det där.
Sen kan det också vara att Jennie inte är så van heller så vi får se hur det är när han kommer hem till mamma =)

Nu ska jag göra vid mej lite för jag måste gå om 45 minuter, bussen går ju från sjukhuset..
Och jag har nästan precis vaknat.. upps =)

Puss puss

Kommentarer
Postat av: mathilda o casper

Tack för julkortet :D jääätte fint !! pusskram

2008-12-09 @ 12:30:41
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0