Dagis

Trött på att veckorna springer iväg...
Känns som om man aldrig hinner göra något innan veckan är slut.
Som i måndags pratade jag med rektorn på dagiset och vi bestämde att jag skulle ringa henne dagen efter. Idag kom jag på det! Haha fick lite brådis då vi åker till Danmark på söndag och stannar ända tills den 30:e.
Fick prata in ett medelande och så ringde hon upp mej lite senare som tur va.
Jacob har fått plats på dagiset nu =) den 14 januari börjar inskolningen.. Skönt, men det kommer att bli en riktigt jobbig tid i januari. Jag ska plugga samtidigt som Jacob ska skolas in, så lillkillen lär ju få följa med till skolan den första tiden. Men det är ju bara januari som blir så sen blir det bättre - hoppas jag =/
Och jag hoppas verkligen att tjejen som dom har till assistent är bra och att både jag och Jacob trivs med henne.. Annars vet jag inte vad jag gör?? Fast jag är inte så orolig för det, tror nog att hon kommer att bli bra.. eller jag hoppas det iallafall..
Hoppas hoppas hoppas
Men oj vad det känns konstigt nu när man har fått en plats och att Jacob ska börja på dagis =/ Jag har ju för hundan gått hemma med honom i nästan 20 månader när han börjar på dagis.. Kommer att kännas riktigt konstigt att inte ha honom hemma alltid. Fast det är ju bara 5 timmar om dagen och så går jag i skolan samtidigt så tiden kommer nog att gå snabbt.. Åhh va jag hoppas att han ska trivas och att dom andra barnen är snälla mot honom, han kan ju inte precis försvara sig =/
Fan man är nog allt lite nervös..
Men det ska säkert gå bra


Kommentarer
Postat av: catta

hejsan! känner igen den oron. jag var med väldigt rädd för att de andra barnen skulle vara elaka men tvärtom, de är supersnälla och visar stor förståelse för tilda å de hjälper henne. tappar hon en leksak på golvet så plockar de genast upp den till henne å de är nyfikna på att prova hennes saker å så. jag tror att du kommer bli jättenöjd.. å skulle du absolut inte trivas med assistenten så får man byta. jag har faktiskt börjat blogga lite igen så känner ud för de så får du gärna hälsa på min sida :) ha de så bra å pussa jacob från oss.. kramar

2008-12-20 @ 08:57:55
URL: http://famlundqvist.blogspot.com
Postat av: Fia

jag för står dina kännslor med att vara nervös , jag kan forfarande va nervös för lillemans del , ska hålla tummarna för er . kram /fia.

2008-12-20 @ 10:57:20
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Miian

heeey babes!!!!

Grattis till dagisplatsen,Lowa börjar inskolning den 19:e ;)

Förstår att du är nervös,det e jag med och då har jag inget barn med speciella behos,men det kommer gå super.

Så länge assistenten e nåt att hänga i granen!

Kramkram

2008-12-20 @ 13:51:16
URL: http://miian.blogg.se/
Postat av: evelinha

tack så mkt!! Inskolningen kommer säkert gå super. Ska också skola in min lille prins i jan, så J O B B I G T, men man har ju inget val ;)

2008-12-20 @ 20:38:09
URL: http://evelinha.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0