Naemi 1år!!!

Grattis till världens sötaste 1 åring =)
Men omöjlig att få bra kort på men här är lite iallafall!


mmm äta tårta med händerna hihi


Öppna paket med mamma Yessica =)


Men roligare att äta majsbågar =)

Bloggen strular så det blir inga fler bilder för jag orkar inte vänta när den segar som den gör...

Dagen har iallafall varit lyckad =)
Vaknade av att hela sängen skakde och blev totalt livrädd!!!
Alla 4 begav sig ner för det kändes säkrare. Men efter ett tag så gick jag och Jacob upp igen för att sova vidare men Yesica vågade inge gå upp ifall det skulle hända igen.
Vaknade vid 9-9.30 igen och hittade Yessica sovande i soffen hehe..
Gav Jacob frukost sen duschade jag honom och gjorde vid oss och begav oss in till stan för att BETALA VÅR RESA!!!! Så va det gjort så nu ska jag skicka in bokningsbilljet och kvitto på att vi betalat det och så får jag tillbaka pengarna igen men dom ska min otroligt snälla lillebror ha för det va ju självklart han som la ut pengarna hehe...
Va sedan på jakt efter ett par mockasiner till Naemi då hon halkar hela tiden här hemma även fast att hon har strumpor med halkskydd men jag hittade inga förutom ett par jätte söta innskor i rosa som jag tänkte köpa men så va det ju hello kitty och hennes mamma är inte förtjust i hello kitty så då hade det bara kännts dumt så jag struntade i det.
Gick till BR istället och hittade


Och den blev uppskattad =)

Sen begav vi oss hem igen och gav Jacob middag och la honom för att vila.
Jag hoppade själv in i duschen och när jag va färdig så hade Jacob fortfarande inte somnat!! Skit unge då ;)
Nej så det va bara till att lägga mej med honom och efter en halvtimme så sov han och då hade jag 45 minuter kvar tills gästerna skulle komma...
Gick ut för att hämta kläder och när jag kommer in igen så är lillskiten vaken igen!! Gahhhh jaja de va ju inte lönt att få honom till att somna om igen så jag klädde på honom sina finkläder, fick dock ingen bra bild på hela han men han va jätte fin med fluga och allt hihi

Vi han bli färdiga precis i lagom tid tills alla hade kommit =)

Hela dagen va det fullt upp med bus och massa gott! Jag har nog ätit världens godaste prinssestårta!! Jag som inte ens gillar tårta och speciellt prinssestårta men denna va skitgod =) Inte alls mycket grädde och massa hallon i och vaniljkräm mmmm men marsipanen lätt jag bli ;)
Trodde inte Yessica kunde baka tårta hehe men tjii fick jag =)

Jacob la sig tidigt ikväll för han va duktigt trött  och med att han inte sov middag men ja nu ligger han här bredvid mej i soffan - ovanligt hehe... Jaja han får vara uppe tills jag lägger mej =) Inte mej emot för då blir det mys istället..

Måste bara få berätta om min storebror haha världens bästa men ack så rädd han är för ALLT!!!
Han ringde efter att han hört om jordskalvet och ville veta vad som hänt och sa även att det kommer efterskalv och jag menade att det kommer vi inte att märka och så va det inget mer med det..
Nu för en timme sedan rnger han igen och undrar ifall vi kännt något mer och nej det hade vi inte...
Då berättar han hahahaha märk väl att han bor i Norge och en bra bit upp =)
"shit när jag stod och väntade på bussen så tyckte jag att marken skakade" Hahaha omg brossan =)
Han har så fruktansvärt lätt för att inbila sig saker och när något händer så blir han helt toppad.. Hade han varit med om detta som vi va med om i morse så jag lovar, han hade trott han skulle dö.. Han hade dragit upp stakars Linn från sängen och varit helt toppad och Linn hade fått göra allt för att lugna ner honom hehe..
Det är min bror det =)
När han va liten och hade råkat trampa på ett häftstift så trodde han att han skulle dö hahaha
Och när han är sjuk, ja då finns det ingen som är eller har varit lika sjuk som han är då och alla ska serva honom med allt!!!
Ja ibland är det riktigt synd om min storebror, eller hur hehe...
Längtar tills på måndag då jag ska få träffa hela familjen Verting/Rödseth =)




Kommentarer
Postat av: Linn og Richard

älskar dig också syster min(L) kommer på lördag kl 13 i helsingborg. ringer dig sen:)

2008-12-17 @ 19:37:01
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0