Måndagen den 15 december

Jacob tog flaskan idag =D Glad jag blev då! Men jag har inga höga förväntningar utan jag är mest glad för stunden så får vi se hur det blir nästa gång =)
Anledningen till att jag testade ikväll va för att killen va för trött nu ikväll för att kunna äta sin gröt så tänkte jag att jag skulle testa flaskan så slapp jag använda sprutan och jo det gick bra. Drack 170 från flaskan och så fick han 30 med sprutan som jag blandade i medicinen i. Skönt om det kan fungerar någon gång då och då.
Nu ska jag inte påstå att han sög hur bra som helst utan han tuggade i sig det men någon gång emellanåt så sög han några tag och DET tycker jag är kanon bra =D

Ringde till rektorn på Jacobs framtida dagis och idag hade hon tid för att prata.
Hon hade en tjej som hon trodde skulle vara perfekt för Jacob bara det att hon redan hade planer för denna tjejen så hon va tvungen till att prata med dom på avdelningen och sedan bolla lite fram och tillbaka om hur hon skulle göra. Hon skulle ringa imorgon och om hon inte har ringt så skulle jag ringa till henne på em. Jag hoppas att det löser sig.
Och så har jag ändrat från 15 timmar till 25 timmar istället, 5 timmar om dagen. Tror att jag ska klara mej på det.

Imorgon fyller Naemi 1 år =)
Då blir det kalas!! Och vi måste in till stan och köpa present till henne ju.. Men vad??? Jag har verkligen ingen aning alls.. Ja jag hittar säkert något som passar den lilla damen hihi =)
Ska bli kul med kalas iallafall och gott med tårta...

Imorgon ska jag betala min och Jacobs resa =) Konstigt det kommer att kännas att betala den i augusti innan jag har betalt resan som sker i maj.. Men skönt ska det bli att slippa tänka på det =) Sen i Januari så hoppas jag att jag kan betala resan i maj så slipper jag tänka på det. Sen är det bara en jädrans massa fickpengar som ska sparas ihop =/
Men sånt löser sig alltid =)
Jag längtar som fasiken iallafall.... Vill att det ska bli maj nu!! Sen när vi kommit hem från den resan så är det inte lång tid tills det är dags för mej och Jacob att resa. Sommaren kommer ju att flyga fram då jag kommer att jobba.
Åhh va jag längtar!!!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0