Lill-Lördag!

Ja det va minsann längesedan som man va ute en onsdag ska jag säga och vet ni vad?
Jag saknar det INTE någonting =)
Jag älskar mitt liv precis som det är just nu!
Min Jacob är det BÄSTA som har hänt mej!
Sen kvittar det vilka diagnoser han har och om det kommer till fler i framtiden. Och sen kvittar det HUR mycket jobba jag får lägga ner på min kille med hans mat och träning.
Visst jag önskar ibland att jag också fick springa runt och jaga min Jacob när han busar som mest. Om han hade kunnat göra det..
Vill jag titta på en film så lägger jag Jacob vid sidan om mej i soffan eller placerar honom i knät eller varför inte ställa honom i sitt stårskal. Då kan jag titta på en hel film utan avbrott. Hur många småbarnsföräldrar kan göra det?
Så visst det lan tyckas soft men sen är det så mycket annat man ska göra med ett sjukt barn som man inte gör med vanliga barn.
Men även om det finns så mycket jobbigt med Jacob så skulle jag ALDRIG någonsin kunna tänka mej ett liv utan honom! Om jag så skulle få 10 friska barn så skulle jag aldrig vilja vara utan min Jacob. Han är verkligen allt för mej!
Utan han så skulle jag inte vara den jag är idag =)





Kommentarer
Postat av: Emma & Vera

åå linda, klart du inte skulle kunna tänka dig ett liv utan jacob :)

friska eller ej så kommer våra barn alltid i första hand, och det är skit samma om dom är friska eller ej dessutom, det är barn och dom förgyller hela världen på sina egna små sätt!

Du får uppleva så mycket som vi inte får, du är grym linda!!

nu till nåt annat, kul med komvux, vilka ämnen ska du läsa, kanske vi kommer i samma eller hur funkar distans?

kram

2008-12-10 @ 23:12:51
URL: http://mindottervera.webblogg.se/
Postat av: *Sofie*

Det finns nog ingen som tvivlar på din kärlek till Jacob när man läser din blogg iallafall=)

Det finns såklart fördelar och nackdelar med allt precis som du skriver, att se en hel film för mig skulle vara helt omöjligt när jag har Alex tex!



Läste att ni fått bidrag till resa!! Grattis, blir Turkiet eller?? Vi har beställt resa till Side, har du varit där eller är du bara i Alanya?!!

Hoppas ni får en fin dag!

2008-12-11 @ 09:26:31
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: *Sofie*

Ja precis det är ju något som jag tycker är skoj, annars är det inte lätt att få motivation till det.

Men långa promenader är ju med superbra!!



Ja det lät ju bra det du skrev om Side, har med hört att där ska vara lite lugnare och passa barnfamiljer bra, vi älskade ju Alanya så hoppas detta blir lika bra=)

Kram

2008-12-11 @ 11:08:32
URL: http://mizzsofie.webblogg.se/
Postat av: Miian

Men Linda du e ju den bästa för Jacobsötnosen!

Nu får vi snart ses igen,för jag saknar honom (er) :P

Han e ju så gooo =)

Träffade sambon din på Maxi igår,hade ni lite chips coca glass fest??

;)

Kramkram

2008-12-11 @ 13:03:43
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0