Kommit på en bra träning till Jacob

Tror jag iallafall =)

När jag köpte Jacobs första vagn så trodde inte jag att det fanns bälte till den så jag köpte en sele som man kunde fästa i vagnen.
Men vagnen hade ju självklart det, brukar ju finnas i alla vagnar så att man kan köpa sånt brevid gör ju bara en förvirrad hehe..
Selen har legat nerpackad i över 2 år och idag kom jag på vad jag kunde använda den till!!
Få upp Jacob i krypställning UTAN att förstöra min rygg!!!
Så jag plockade fram den och fick spänna in den på det innersta för det va ju tvunget att det satt taight runt honom för bästa stöd.
Fick även använda bandet på Jacobs morgonrock så att det blev rätt balans.
Och jo det funkade utmärkt!
Killen stod i krypställning och jag stod på mina egna fötter  - skönt!!
Behövdes dock en spegel så att han hade något att titta på =)

Ska ta bilder och visa hur jag menar, lite svårt att förstå annars.
Så  bilder kommer snart!

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Alltid lika skoj att komma på ngt nytt och hoppas på de funka =) kramisar saknar er/madde mathilda

2008-12-11 @ 15:55:49
Postat av: Fia

vad kul att du frågar .

vi sökte till en habvecka som passade lilleman och det är på habeliteringen och man gör ett inviduellt shema utefter vad barnet behöver , det kan vara allt från att träna munmotorik till sjukgymnastik, och vi har sovit där och träffat barn som ligger i ungefär samma utveckling som lilleman.

om din son är för liten vet jag inte frpga på din hab om dom har nå likn.

kram fia

2008-12-11 @ 19:41:41
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0