Idag är en sådan dag...

då inte maten fungerar för Jacob =/
Bara näringsdryck stannar kvar för så fort han får fast föda så klöks han och allt kommer upp. Tradigt..
Men tur vi har näringsdrycken iallafall =)

Idag är vi hemma själva för Yessica och Naemi är hos hennes föräldrar.
Jacob ligger i soffan bredvid mej och är inte den lyckligaste men han är lättroad iallafall hehe...
Visslar jag så skrattar han haha.. knäppis =) Men en härlig sådan =)

Fick brev från försäkringskassan om att dom mottagit min ansökan om att beslutet för vårdbidraget ska omprövas  men att jag ska ha den ersättningen jag har just nu så länge. Så nu hoppas jag att det går snabbt men det vet man ju aldrig.

Har precis ätit kvällsmat, blev kyckling, pommes och grönpepparsås mumms =)
Så nu är jag duktigt mätt och lite trött hehe..

Är bjuden på party nu på lördag =)
Hade varit så roligt att gå dit men jag får se om jag får tag på någon barnvakt...
Ska fjäska lite för mina vänner så får vi se hur det blir ;)
Någon som är sugen på en liten jacob kväll??

Imorgon ska jag hem till lillebror, han fyller år och vi vill lämna lite paket till honom =)
Så vi drar dit på förmiddagen och sen på eftermiddagen blir det att vi går upp till Tess en runda =)

Jacob är så söt när han pratar hihi - knodden =)

Nej nu ska jag gosa med honom..

peace,love&understanding ;)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0