Dietisten 15/12

Idag va vi hos dietisten och även sjuksköterskan, blev mätning och vägning för lillkillen och vågen stod på pricken samma som sist 7950 och han va 74 lång och hade 41 i huvudomfång.
Skönt ska det bli när knappen blir dit satt så att killen ökar i vikt snart, börjar tycka detta är tröttsamt att han inte kommer över 8 kilo och stannar där =/ Fast det är ju väldigt bra att han inte gått ner mer i vikt ju =) Så inget ont som har något gott med sig..
Men med knappen kommer han att både växa och gå upp i vikt väldigt snabbt så vi kommer att få göra nytt ståskal till honom hehe.

Pratade även om sänglarm till Jacob och efter lite övervägande så kom vi fram till att jag vill testa det så sköterskan skulle beställa ett sånt till Jacob så kommer dom hem till oss sen och installerar det, tar ca en vecka innan dom får det.
Ska bli skönt med sänglarm och jag hoppas att fungerar för Jacob, men det tror jag för Jacob är rätt stilla när han sover så jag hoppas att det funkar.

Syster va här och hämtade Villiam innan så nu är här lungt och skönt hehe =) Buse AB!!

Nu vill min son inte stå i ståställningen längre så jag får snällt avsluta detta =)

Puss puss

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0