Dagen har varit bra =)

Villiam har varit här och allt har gått hur bra som helst som vanligt när han är hos moster såklart =)
Nu sover han, fick va uppe lite längre än han brukar men en godnatt saga hann han med innan han slocknade =)
Lite cheeseballs har han också fått, som blev över från förra helgen men dom dög finemang till killen och en ny pippifilm blev det också. Skönt för oss andra att få se någon annan pippi för en gångs skull hehe..
Roligt för han hinner knappt inte innanför dörren i princip så frågar han efter pippi =)
Älskar pippi precis som sin moster gjorde när hon va liten och gör fortfarande, fast jag föredrar den riktiga pippi såklart..

Nu är jag trött, hoppas att jag kan somna utan problem inatt. Gick hyffsat bra igår så jag hoppas att det går ännu bättre ikväll.. Lillkillen sover i min säng just nu för han vaknade till när jag skulle hämta babyvakten och ville inte somna om så jag fick lägga mej med honom så vi får se ifall jag låter honom sova his mej eller om jag flyttar över men det lutar åt det förstnämnda =)

Beställde precis hem resten av pippi filmerna i tecknat, så hoppas att dom kommer innan jul, glömde titta om alla fanns hemma. Hoppas iallafall..
Den riktiga pippi får jag beställa en annan gång, just nu är den tecknade viktigare. Jacob gillar också pippi faktiskt, fast han gillar vad som helst bara det är tecknat (när han står i sitt ståskal)



Nu ska jag diska sen blir det fasiken sängen!

Natti natti

Kommentarer
Postat av: Anonym

sikak söta bilder !!!!

2008-12-13 @ 22:47:39
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Miian

åh myspys med systerson på besök!!!

Bilderna var lika fina som alltid.

Tomtar och troll!

Häääftig cab,sån skulle ja behövt nu,orkar inte GÅ in till toaletten!!!!

:P

Kramkram

2008-12-14 @ 20:51:10
URL: http://miian.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0