Andra Advent

Barnfri som man är så sover man duktigt lääänge! Så här länge har jag då inte sovit sedan ja jag vet inte när! Halv 4 gick jag upp från sängen men jag vaknade första gången kvart över 12 men stannade kvar bara för att =)
Skönt att inte behöva gå upp tidigt! Fast frågan är ju hur jag ska kunna sova inatt för att orka upp i tid imorgon =/
Jaja det löser sig.
När jag vaknade kvart över 12 så kollade jag mobilen, då hade jag 3 missade samtal från min syster och ett sms däe swt stod att jag skulle ringa henne så fort jag läst det!
Blev ju skitnervös för att något hade hänt!! Men som tur va så va det inte så alvarligt som det lätt utan när Jacob hade fått alla sina mediciner och morgon gröt så hade han kräkt upp allt igen och Jennie visste inte hur hon skulle göra med medicinen, om hon skulle ge honom en hel dos till eller en halv eller inget alls. Inte lätt för Jennie att veta ju. Men vi får utgå från att allt kom upp så jag sa till henne att hon skulle ge honom full dos igen. Det enda som kan hända är att han blir lite tröttare och det va endå snart dags för hans middagsvila.

Jag lämnade Jacob hos sin moster vid 11 och åkte därifrån vid 13. Skrev ner allt som hon behövde veta. Och gick igenom det med henne. Sjukt att det kändes som en överrapportering på jobbet =/ Men men det är ju viktiga saker.
Berättade även om incidenten som hände kvällen innan så hon fick stränga order på att inte lägga honom på rygg. Men om han sen rullar över under nattens gång, det kan man inget göra åt just nu. Men han sover ändå mellan Jennie och Kim när han är där så jag kan tänga mej att Jennie inte sovit för många timmar för hon va allt lite orolig när jag lämnade henne men jag VET att hon fixar allt =) Hon är en supermorsa!
Bestämde även med mosters ena busunge att han skulle komma och sova över hos moster och Jacob nästa helg =) Och det ville han verkligen!
Han är en stjärna den killen! När jag kom dit så va han helt uppstissad och bara sprang runt runt runt och fram och tillbaka och va i sitt eget esse och busade =) Men när jag sa hej Villiam så sprang han fram och slängde armarna om mej och gav mej värsta pussen =D Love it!!! Sen sprang han iväg igen och busade.. Medans mamma hans fixade frukost så gick jag in till honom och frågade om han ville kela med moster och yes det ville han så vi la oss ner i sängen och mös en bra stund och han blev helt jävla lugn. Det märktes tydligt att han saknar sin moster =) Så nästa helg ska bli en mysig helg!! Längtar...

Sen tog jag bussen in till stan och drog in på bolaget och köpte lite cider till mej och Yessica som vi tänkte gotta oss med på kvällen. Sen kom dom och hämtade upp mej för en tur till eko.
Fick handlat det sista. Va egentligen färdig men sen ko jag på fler saker jag ville köpa så jag fick helt enkelt göra det.
Men jisses va jag blev besviken på julavdelningen!!! Varför ska ALLT va så j*vla modernt nu för tiden? Kan det inte vara hederligt rött och fint och vanliga tomtar? Tur att man har så myclet redan för annars hade jag blivit duktigt arg! Nästa gång jag ska handla tomtar så åker jag till bo olsson helt enkelt!
Blev en dyr shopping iallafall men men så kan det bli ibland.

Sen drog vi hem och jag tog en låååång dusch sen drog vi till lilla affären för att handla till maten och det bjöds på tacos =) Gott!
Sen satt vi och spelade fia med knuff och drack cider, grogg och orgasm. Gott va det iallafall.. Ett tag ville allt Yessica dra in till stan men då va det nästan för sent kom vi fram till i så vi stannade hemma istället =)
Vi hade det trevligt iallafall och det är det viktigaste ju =)

En olycka hade hänt inne på resecentrum så 2 akutteam va där och försökte få liv i en gubbe som jag kan tänka mej hade fått en hjärtinfarkt. Antagligen hade dom fått liv i honom först för han låg på båren men när jag gick förbi så v dom i full gång med att försöka få liv i honom igen.. Undra hur det gick... Ville inte vara en i mängden och stå och titta på. Tyckte så synd om honom och jag hoppas verkligen att dom fick liv i honom igen.

Jag saknar Jacob så j*vla mycket just nu! Vill kela med honom och jag tror att Naemi är trött på mej just nu hehe..
Nej jag längtar tills imorgon duktigt mycket!


Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0